Pametni razvlaževalnik zraka Tesla XL

- 23%

simbolična fotografija

Pametni razvlaževalnik zraka Tesla XL
Pametni razvlaževalnik zraka Tesla XL
Pametni razvlaževalnik zraka Tesla XL
Pametni razvlaževalnik zraka Tesla XL
Pametni razvlaževalnik zraka Tesla XL
Pametni razvlaževalnik zraka Tesla XL
številka artikla
31239208
OEM
TSL-AC-VIRGO
Proizvajalec
TESLA
Točke zvestobe: 9
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Pametni razvlaževalnik zraka Tesla XL

Borec proti vlagi

Teslin pametni razvlaževalnik zraka XL je zanesljiv zaveznik v boju proti vlagi. Njegova učinkovitost je idealna za prostore do 40 m2.

Nadzor na dosegu roke

S pametnim telefonom ali tabličnim računalnikom upravljajte razvlaževalnik zraka prek aplikacije Tesla Smart. Izbirate lahko med tremi načini razvlaževanja in ventilatorja za optimalno udobje.

Inteligentni pomočniki

Razvlaževalnik zraka lahko upravljate tudi z glasovnimi ukazi prek storitev Google Assistant in Amazon Alexa.

Visoka zmogljivost razvlaževanja

Razvlaževalnik zraka lahko odstrani do 12 litrov vode na dan s porabo energije 158 W. Prostornina rezervoarja za vodo je 3,2 litra.

Varnost

Ko je rezervoar za vodo poln, vas razvlaževalnik zraka opozori s svetlobnim signalom in sporočilom v telefonu.

Oblikovanje za vsak dom

Teslin pametni razvlaževalnik zraka XL je zaradi preproste zasnove enostavno vključiti v vsako notranjost.

Tehnične specifikacije:

  • ID: TSL-AC-VIRGO
  • Napetost: AC100-120V 50/60Hz AC220-240V 50/60Hz
  • Moč: 158 W
  • Rezervoar za vodo: 3,2 l
  • Zmogljivost razvlaževanja: 12 l/dan (30 °C, 80 % RH), 6,9 l/dan (27 °C, 60 % RH)
  • Površina uporabe: 18-30 m2
  • Aplikacija: aplikacija Tesla Smart za Android in iOS
  • Dimenzije: 295 x 295 x 560 mm
  • Teža: 12 kg

Parametri

Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.