Pametni reflektor Yeelight (barvni) - črn - 1 paket

simbolična fotografija

Pametni reflektor Yeelight (barvni) - črn - 1 paket
Pametni reflektor Yeelight (barvni) - črn - 1 paket
številka artikla
31073096
OEM
YLDDL-0083-B
Proizvajalec
Yeelight
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Na zalogi 11 kos, 17.5.2024 že pri vas

48,71 €

39,93 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 46,52 €
Na zalogi 11 kos, 17.5.2024 že pri vas

48,71 €

39,93 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Pametni reflektor Yeelight (barvni) - črn - 1 paket

EAN: 6924922224716

Prilagodljivost in prilagodljivost

Yeelight Smart Spotlight je stropni reflektor z eno žarnico, ki omogoča največjo prilagodljivost s 350-stopinjskim horizontalnim in 90-stopinjskim vertikalnim obračanjem.

Različne barve

Svetloba ponuja 16 milijonov barv, je zatemnljiva in nastavljiva z razponom temperature svetlobe od 2700K do 6500K.

Inteligentno upravljanje

Nadzor luči je mogoč prek aplikacije, z glasovnim upravljanjem in združljivostjo z Google Home, Amazon Alexa, Samsung SmartThings in Razer Chroma.

Integracija s storitvijo Xiaomi Mi Home

Smart Spotlight je mogoče vključiti v sistem Xiaomi Mi Home, kar vam omogoča hkratno upravljanje luči in nastavitev več prizorov.

Zamenljive žarnice

Izdelek omogoča menjavo žarnic, kar prispeva k njegovi dolgi življenjski dobi.

Tehnične specifikacije:

  • Nazivna moč: 220-240 ~ 50/60Hz 50mA
  • Največja moč na žarnico: 60 W
  • Svetlobni tok 350 lm
  • Število preklopov: 15 000
  • Barvna temperatura: 2700K-6500K
  • Tip vtičnice: GU10
  • Koti svetlobe: 360° in 90°
  • Življenjska doba svetilke: 15 000 ur
  • Brezžično: Wi-Fi IEEE 802.11b/g/n 2,4 GHz
  • Združljiv z Google Home, Amazon Alexa, Samsung SmartThings
  • Združljiv z napravo Xiaomi Mi Home

Parametri

Vrsta blaga
Izdelek
Vrsta svetlobnega vira
Energetski razred
Življenjska doba
Svetlobni tok (lm)
Vrsta svetila
Barva svetila
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.