Pametni vlažilnik zraka Tesla

simbolična fotografija

Pametni vlažilnik zraka Tesla
Pametni vlažilnik zraka Tesla
Pametni vlažilnik zraka Tesla
Pametni vlažilnik zraka Tesla
Pametni vlažilnik zraka Tesla
Pametni vlažilnik zraka Tesla
številka artikla
31239207
OEM
TSL-AC-PRO4
Proizvajalec
TESLA
Točke zvestobe: 3
0 ocen
Na zalogi 2 kos, 14.5.2024 že pri vas

65,61 €

53,78 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 63,67 €
Na zalogi 2 kos, 14.5.2024 že pri vas

65,61 €

53,78 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Pametni vlažilnik zraka Tesla: vaš pametni pomočnik za udobnejše dihanje

Teslin pametni vlažilnik zraka je idealna rešitev za vse, ki se spopadajo z neprijetnimi posledicami suhega zraka. Zahvaljujoč ultrazvočnemu razpršilniku proizvaja zelo fino paro, ki izboljša kakovost zraka v prostoru in s tem vaše dihanje.

Zmogljiv in prilagodljiv

Pametni vlažilnik zraka Tesla ponuja tri načine delovanja in časovnik. Tako lahko vlažilnik zraka prilagodite svojim potrebam in željam.

Pametni nadzor nivoja vode

Indikator nizke količine vode vas opozarja, kdaj je treba napolniti posodo. Če raven vode pade prenizko, se vlažilnik samodejno izklopi, da se prepreči poškodba naprave.

Enostavno upravljanje in inteligentne funkcije

Vlažilec zraka je opremljen z modulom Wi-Fi, ki vam omogoča, da ga s telefonom upravljate od koder koli. Poleg tega je združljiv s pametnimi pomočniki, kot so Google Assistant, Amazon Alexa in Siri.

Vklop na daljavo

Zahvaljujoč komunikaciji GPS lahko vlažilnik zraka vklopite na poti domov.

Tehnični parametri:

  • Prostornina rezervoarja za vodo: 2,2 L
  • Velikost sobe: < 21 m2
  • Načini: nizki, srednji, visoki
  • Zmogljivost vlaženja: 140 ml/h, 170 ml/h, 210 ml/h
  • Poraba energije: < 21 W
  • Hrup: < 35 dB
  • Dimenzije: 250 x 117 x 218 mm
  • Zaznavanje: nizek nivo vode, odstranjen rezervoar
  • Aplikacija: Aplikacija Tesla Smart za Android in iOS
  • Jezik uporabe: CZ, SK, PL, HU, SL, HR, DE, EN

Preizkusite Teslin pametni vlažilnik zraka in uživajte v udobnejšem dihanju in udobnem nadzoru tega pametnega vlažilnika zraka.

Parametri

Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.