Pametni vlažilnik zraka Tesla
65,61 €
53,78 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Pametni vlažilnik zraka Tesla: vaš pametni pomočnik za udobnejše dihanje
Teslin pametni vlažilnik zraka je idealna rešitev za vse, ki se spopadajo z neprijetnimi posledicami suhega zraka. Zahvaljujoč ultrazvočnemu razpršilniku proizvaja zelo fino paro, ki izboljša kakovost zraka v prostoru in s tem vaše dihanje.
Zmogljiv in prilagodljiv
Pametni vlažilnik zraka Tesla ponuja tri načine delovanja in časovnik. Tako lahko vlažilnik zraka prilagodite svojim potrebam in željam.
Pametni nadzor nivoja vode
Indikator nizke količine vode vas opozarja, kdaj je treba napolniti posodo. Če raven vode pade prenizko, se vlažilnik samodejno izklopi, da se prepreči poškodba naprave.
Enostavno upravljanje in inteligentne funkcije
Vlažilec zraka je opremljen z modulom Wi-Fi, ki vam omogoča, da ga s telefonom upravljate od koder koli. Poleg tega je združljiv s pametnimi pomočniki, kot so Google Assistant, Amazon Alexa in Siri.
Vklop na daljavo
Zahvaljujoč komunikaciji GPS lahko vlažilnik zraka vklopite na poti domov.
Tehnični parametri:
- Prostornina rezervoarja za vodo: 2,2 L
- Velikost sobe: < 21 m2
- Načini: nizki, srednji, visoki
- Zmogljivost vlaženja: 140 ml/h, 170 ml/h, 210 ml/h
- Poraba energije: < 21 W
- Hrup: < 35 dB
- Dimenzije: 250 x 117 x 218 mm
- Zaznavanje: nizek nivo vode, odstranjen rezervoar
- Aplikacija: Aplikacija Tesla Smart za Android in iOS
- Jezik uporabe: CZ, SK, PL, HU, SL, HR, DE, EN
Preizkusite Teslin pametni vlažilnik zraka in uživajte v udobnejšem dihanju in udobnem nadzoru tega pametnega vlažilnika zraka.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.