PHGR 9000 KONTAKTNI ŽAR PHILCO
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Pametni žar PHGR 9000 bo hitro pripravil hrano na žaru, rezultat pa bo resnično okusen. Izbirate lahko med 9 samodejnimi programi, pri katerih preprosto nastavite stopnjo zapečenosti, žar pa poskrbi za rezultat. Uspeh temelji na natančnem merjenju debeline hrane na žaru in 3 temperaturnih senzorjih na žar ploščah. Poleg tega lahko nastavite tudi čas in temperaturo kuhanja hrane.
Žar bodo cenile tudi večje družine s prijatelji, saj z odprtim žarom ne bo težav pripraviti pojedine za 8 oseb hkrati. Plošče so za približno 30 % večje od običajnih kontaktnih rešetk.
Zaradi neprijemljive površine plošč za žar čiščenje po peki ni preveč naporno. Krožnike in pladenj za odkapavanje lahko postavite v pomivalni stroj, da bo to še lažje.
Prostori zunaj območja žara in njegova neposredna okolica ostanejo hladni, kar znatno zmanjša tveganje nenamernih opeklin.
Značilnosti
Večnamenski žar
9 samodejnih programov ročne nastavitve
Aluminijaste plošče s površino, ki se ne prijema in jo je enostavno čistiti
Indikator poteka peke z zvočnim obvestilom o spremembi faze peke
Natančen senzor debeline mesa in 3 temperaturni senzorji zagotavljajo popoln rezultat glede na vaše zahteve
XL površina za peko na žaru
Odstranljive površine in pladenj je mogoče pomivati v pomivalnem stroju
Luksuzna steklena zasnova
Vhodna moč 2100 W
Programi: govedina, svinjina, piščanec, ribe, kozice, sendvič, klobasa, slanina, odmrzovanje
Tehnični parametri:
Material: kovina/steklo
Vhodna moč 2100 W
Velikost plošče 390 x 210 mm
Velikost žara 406 x 338 x 160 mm
Teža 7 kg
Dolžina kabla 100 cm
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.