PHILIPS Hue White, svečna žarnica 5, 5W E14 B39
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Z aplikacijo Bluetooth upravljajte do 10 luči
Z aplikacijo Hue Bluetooth lahko upravljate pametno razsvetljavo Hue v eni sobi doma. Dodate lahko do deset pametnih luči in jih upravljate s pritiskom na gumb v mobilni napravi.
Upravljanje luči z glasom*
Philips Hue deluje z Amazonovo Alexo ali Googlovim asistentom, ko je povezan z Google Nest ali Amazon Echo. S preprostimi glasovnimi ukazi lahko upravljate več luči ali celo eno samo napravo v sobi.
Ustvarite pravo vzdušje z mehko belo svetlobo
Žarnice in svetilke Hue oddajajo mehko belo svetlobo. Te pametne luči je mogoče zatemniti (od svetle dnevne svetlobe do zatemnjene nočne osvetlitve), zato lahko svoj dom napolnite z idealno količino tople svetlobe, kadar vam ustreza.
Tehnične specifikacije
- Dimenzije (Š × V × G): 39x106
- Delovna vlažnost: 5 %
- Delovna temperatura: od -20 do 45 °C
- Stikalo Hue Switch in aplikacija Hue lahko zatemnite: Da
- Garancija 2 leti: da
- Razred energetske učinkovitosti (EEL): F
- Teža: 38
- Tehnologija žarnice: LED
- Svetlobni tok pri 2700 K (tovarniška nastavitev): 470 lm
- Temperatura kromatičnosti: 2700K (topla bela)
- Premer: 39 mm
- Energijska nalepka (ACC (EU) 874/2012; A - E): G
- Vtičnica: E14
- Oblika izdelka: sveča
- Višina: 106 mm
- Vhodna napetost: 220V-240V
- Življenjska doba: 25 000 ur
- Izhod svetlobe: topla bela svetloba
- Svetlobni tok: 470 lm
- Največja delovna moč: 5,5 W
- Največja moč v stanju pripravljenosti: 0,5 W
- Število ciklov napajanja: 50 000
- Učinkovitost: 0,5
- Nazivna življenjska doba: 25 000 ur
- Nadgradljiva programska oprema: Da:
- Zagon: takojšnja 100-odstotna svetlobna moč
- Moč: 5,5 W
- Komunikacijski protokol: Bluetooth in Zigbee
- Globoko zatemnjeno: Ne
- Nadgradnja programske opreme: ko je povezana z aplikacijo Bluetooth ali mostom Hue Bridge
- združljiv s tehnologijo HomeKit: Da
- IOS: Da
- Aplikacija Philips Hue: iOS 13 in novejši, Android 8.0 in novejši
- Glasovni pomočniki: Amazon Alexa, Google Assistant, Apple HomeKit (prek Hue Bridge), Microsoft Cortana (prek Hue Bridge)
- Aplikacija Philips Hue Bluetooth: iOS 11 in novejši, Android 7.0 in novejši
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.