Žarnica PHILIPS Hue White 7W E27 A60 DIM

simbolična fotografija

Žarnica PHILIPS Hue White 7W E27 A60 DIM
Žarnica PHILIPS Hue White 7W E27 A60 DIM
Žarnica PHILIPS Hue White 7W E27 A60 DIM
Žarnica PHILIPS Hue White 7W E27 A60 DIM
Žarnica PHILIPS Hue White 7W E27 A60 DIM
Žarnica PHILIPS Hue White 7W E27 A60 DIM
številka artikla
31122849
OEM
929003051401
Proizvajalec
Philips
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Na zalogi 2 kos, v četrtek že pri vas

23,70 €

19,43 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 22,88 €
Na zalogi 2 kos, v četrtek že pri vas

23,70 €

19,43 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Žarnica PHILIPS Hue White 7W E27 A60 DIM

Elegantna pametna žarnica

Uživajte v videzu Edisonovih žarnic. Ta LED-žarnica v retro slogu ponuja vse, kar pričakujete od pametne razsvetljave Philips Hue.

Inteligentno upravljanje

Z aplikacijo Hue Bluetooth upravljajte do 10 luči. Preprosto jih upravljajte s pritiskom na gumb v mobilni napravi.

Glasovno upravljanje

Philips Hue deluje z Amazonovo Alexo in Googlovim asistentom. Svoje luči lahko upravljate s preprostimi glasovnimi ukazi.

Vzdušje po vaših željah

Ustvarite idealno vzdušje z mehko belo svetlobo. Luči lahko zatemnite od svetle dnevne svetlobe do šibke nočne osvetlitve.

Tehnični parametri

  • Podprti operacijski sistemi: Android, iOS
  • Združljivost: Apple HomeKit, Google Assistant, Amazon Alexa
  • Povezava: ZigBee, Bluetooth
  • Druge funkcije: možnost zatemnitve, SMART, mobilna aplikacija, časovnik
  • Svetlobni tok: 550 lm
  • Barvna temperatura svetlobe: Toplo bela
  • Najmanjša kromatičnost: 2 100 K
  • Indeks barvne reprodukcije (CRI): 80 Ra
  • Vhodna napetost: 230 V
  • Moč: 7 W
  • Energijski razred: G
  • Življenjska doba: 15 000 ur
  • Vrsta žarnice: LED
  • Vtičnica: E27
  • Premer: 60 mm
  • Dolžina: 115 mm
  • Število kosov v paketu: 1 kos
  • Serija: bela
  • EAN: 8719514342941

Parametri

Vrsta blaga
Izdelek
Funkcija
Energetski razred
Napetost (V)
Število kosov v pakiranju
Življenjska doba
Svetlobni tok (lm)
Poraba energije
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.