Philips HX6803/04 Sonicare ProtectiveClean 4300
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Philips ProtectiveClean HX6803/04 svetlo modra (4300) Zobna ščetka
EAN: 8710103864028
Lastnosti izdelka
Odstranjevanje zobnih oblog: Do 7-krat učinkovitejša od ročne zobne ščetke.
Nežno: varno za občutljive zobe, dlesni, zobne aparate in proteze.
Dinamični učinek čiščenja: Tekočina teče v medzobne prostore.
Opozorilo za previsok tlak: Pri premočnem čiščenju se sliši pulzirajoč zvok.
Tehnologija
Povezovanje pametnega telesa z glavami: Mikročip za inteligentno obveščanje o zamenjavi.
Opozorilo za zamenjavo glave: lučka in zvočni signal.
Program za enostaven zagon: V prvih 14 uporabah se zmogljivost postopoma povečuje.
Časovnika QuadPacer in Smartimer za pravi čas čiščenja.
Načini in nastavitve
Način čiščenja: čisto za vsakdanjo uporabo.
Intenzivnost: nizka in visoka.
Paket vsebuje
- Telo ščetke: 1 ProtectiveClean
- Glave ščetk: 1 C2 Optimalna zaščita pred zobnimi oblogami
- Polnilec: 1
Oblikovanje in izvedba
Barva: svetlo modra
Učinkovitost čiščenja
Pogostost: Do 62.000 brisov na minuto
Koristi za zdravje: Prispeva k zmanjšanju zobne gnilobe
Nadzor tlaka: Vibriranje telesa krtače kot opozorilo
Tehnologija pametnih senzorjev
Senzor tlaka: opozorilo za premočno čiščenje
Opomnik za izmenjavo: Tehnologija BrushSync
Enostavna uporaba
Združljivost: pritrdljiva glava krtače
Indikator baterije: indikatorska lučka prikazuje stanje baterije
Telo čopiča: Slika: Tanka ergonomska oblika.
Življenjska doba baterije: do 2 tedna
Tehnični podatki
Baterija: za ponovno polnjenje
Vrsta baterije: litij-ionska
Delovni čas: Do 2 tedna
Poraba
Napetost: 110-220 V
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.