Pohodniški šotor za največ 2 osebi, 2x1,5 m, kamuflaža

Pohodniški šotor za največ 2 osebi, 2x1,5 m, kamuflaža
Pohodniški šotor za največ 2 osebi, 2x1,5 m, kamuflaža
Pohodniški šotor za največ 2 osebi, 2x1,5 m, kamuflaža
Pohodniški šotor za največ 2 osebi, 2x1,5 m, kamuflaža
Pohodniški šotor za največ 2 osebi, 2x1,5 m, kamuflaža

številka artikla

8T-095

Teža
2,6 kg
Material
Poliester + kovinski okvir
Dolžina po razgrnitvi
200 cm
Dimenzije po zlaganju
Premer 55 cm
Širina po razgnitvi
150 cm
Višina po razgrnitvi
115 cm
Točke zvestobe
1

Vrednost

12345
Na zalogi > 20 kos, v ponedeljek že pri vas

25,41 €

20,83 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 24,11 €

Poštnina od 3,99 €

na prevzemna mesta GLS

Dostava najpozneje v 48 urah

Res smo hitri

Pri nas imate čas

Blago lahko vrnete v 30 dneh

Nagradili vas bomo

Za vsak nakup prejmete točke zvestobe

Parametri

  • Teža: 2,6 kg
  • Material: Poliester + kovinski okvir
  • Dolžina po razgrnitvi: 200 cm
  • Dimenzije po zlaganju: Premer 55 cm
  • Širina po razgnitvi: 150 cm
  • Višina po razgrnitvi: 115 cm
  • Točke zvestobe: 1

Opis in parametri

Popoln šotor za hitra potovanja, saj za zložitev in razgrnitev ne potrebujete več kot 5 minut. Lahek enoplastni šotor je idealen za kratkotrajno kampiranje, pohodništvo, pohodništvo ali kolesarjenje, za otroke na vrtu, za ribolov. Konstrukcija je izdelana iz steklenih vlaken, kar zagotavlja optimalen prostor v notranjosti in enostavno razlaganje. Šotor ima mrežo proti komarjem in prezračevanje, ki zagotavlja udobje med uporabo. Zaradi majhne velikosti po zložitvi je šotor enostaven za prevoz. Šotor se lahko spopade z rahlim dežjem, odlično vas zaščiti pred jutranjo vlago in pred vetrom. Ni primeren za gorske pohode ter za močan in dolgotrajen dež.

Komplet vključuje praktično pokrivalo in štiri jeklene žeblje za pritrditev šotora na tla. Vhod v šotor se zapira z obojestransko zadrgo.

 

Specifikacije:
Dimenzije po razpakiranju: 2x1,5 m
Dimenzije po pakiranju: 62x13x7cm
Višina šotora: 115 cm

Ocene trgovine TonerPartner.sk

Preverjena stranka (4. 6. 2023) 12345

Preprost nakup, hitra obdelava.

Preverjena stranka (25. 5. 2023) 12345

Jaz sem zadovoljen

Preverjena stranka (25. 5. 2023) 12345

Spletna stran z zelo raznoliko ponudbo in jasnim postopkom naročila.

Preverjena stranka (16. 5. 2023) 12345

Sem prijetno presenečen, ste prvi ,ki imate na spletu tako izpopolnjen nakup.

Preverjena stranka (15. 5. 2023) 12345

Nakup/naročilo - enostavno, pregledno,....

Preverjena stranka (10. 5. 2023) 12345

Dobava bi lahko bila hitrejša

Preverjena stranka (5. 5. 2023) 12345

Pot za zaključek je nekoliko zavozlan. Sem namreč nekoliko starejši.

Preverjena stranka (4. 5. 2023) 12345

Res hitro dostavljeno.

Preverjena stranka (23. 4. 2023) 12345

Vse ok. Hitro prispelo.

Preverjena stranka (23. 4. 2023) 12345

Zelo pregledno

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Niste našli odgovora?
Pišite nam

Če imate vprašanje o tem izdelku in niste našli informacij, ki jih potrebujete, nam pišite. Svetovali vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.
Marija Svetovalka pri izbiri
Kontaktirajte nas