Samodejno zložljiv šotor za plažo ROYOKAMP 145x105x100 cm, modra
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Samostojno zložljiv šotor za plažo ROYOKAMP
Modri šotor za popolne počitnice ob vodi.
Opis izdelka
Ta lahek in lahko prenosljiv šotor je idealen za družine z majhnimi otroki. Služi kot zaščita pred soncem in vetrom, pa tudi kot prostor za shranjevanje torb in osebnih stvari.
Narejen je iz trpežnih materialov
Šotor je izdelan iz trpežnih tehničnih materialov, ki ščitijo pred sončno svetlobo. Stabilna konstrukcija je izdelana iz trpežnih in prožnih steklenih vlaken.
Prezračevanje
Na hrbtni strani šotora je mrežasto okno za dobro prezračevanje.
Parametri
- Skupne mere: dolžina 145 cm / širina 105 cm / višina 100-75 cm
- Material šotora: 190T poliester
- Talni material: 110 g/m2 poliestrske folije
- UV-zaščita: 20
- Material okvirja: 5 mm steklenih vlaken
Druge funkcije
Šotor lahko hitro razgrnete in zložite. Šotor je opremljen z žeblji za pritrditev na tla in je pakiran v pokrovu. Premer pokrova je 75 cm, teža šotora pa približno 0,8 kg.
Komplet vsebuje
- Pokrivalo za plažo
- Pokrov
- Navodila za uporabo
Opomba
Zaradi elastičnosti materiala se lahko mere nekoliko razlikujejo od tistih, ki so prikazane v opisu.
O blagovni znamki ROYOKAMP
ROYOKAMP je proizvajalec in uvoznik kakovostne zunanje opreme. Vsi izdelki blagovne znamke izpolnjujejo ustrezne standarde kakovosti in varnosti.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.