Poli slušalke Savi 8220 UC-M, DECT, ANC, USB-A, stereo

- 28%

simbolična fotografija

Poli slušalke Savi 8220 UC-M, DECT, ANC, USB-A, stereo
Poli slušalke Savi 8220 UC-M, DECT, ANC, USB-A, stereo
Poli slušalke Savi 8220 UC-M, DECT, ANC, USB-A, stereo
številka artikla
31458227
OEM
8D3F5AA#ABB
Proizvajalec
HP
Točke zvestobe: 72
0 ocen
Na zalogi 10 kos, v petek že pri vas

333,78 €

240,06 €

196,77 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 239,93 €
Na zalogi 10 kos, v petek že pri vas

240,06 €

333,78 €

196,77 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Poli slušalke Savi 8220 UC-M, DECT, ANC, USB-A, stereo

EAN izdelka: 196548579280

Opis izdelka

Med klicem morate slišati vsako besedo? S slušalkami Poly Savi 8200 Office je to enostavno. Mikrofon z odpravljanjem šumov in zvoki za bližnje pogovore preprečujejo, da bi vas kaj zmotilo.

Udobje in svoboda gibanja

Uživajte v dolgih klicih brez polnjenja. Še več? Z dosegom do 180 metrov lahko kličete od koder koli.

Večpredstavnostna povezava za strokovnjake

Delate z več napravami hkrati? S temi slušalkami lahko hkrati povežete do tri naprave. Idealne za konferenčne klice.

Specifikacije

  • Zvočni posnetki: Aktivno odpravljanje šumov (ANC)
  • Barva: črna
  • Brezžični domet: Do 180 m na prostem; do 55 m v običajnem pisarniškem okolju
  • Certificirana programska oprema za sodelovanje: Microsoft Teams
  • Občutljivost (mikrofon): 112 dB SPL
  • Glasovna opozorila: največja glasnost; najmanjša glasnost; vklopljen zvok; izklopljen zvok; utišan; stanje povezave; čas pogovora; nizka poraba baterije.
  • Pasovna širina zvočnika: od 20 Hz do 20 kHz (večpredstavnostni način); od 100 Hz do 6,8 kHz (širokopasovni način)
  • Vrsta povezave: Bluetooth 4.2; DECT™
  • Vrsta slušalk: Na ušesih (stereo)

Kaj je v škatli

  • Brezžične slušalke
  • Pisarniška baza
  • Kabel USB tipa A
  • Kabel USB tipa C
  • Telefonski kabel
  • Napajalnik za izmenični tok

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta naprave
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.