Poly Voyager 4320 MS Teams brezžične slušalke, adapter BT700 USB-A, stereo, stojalo za polnjenje

- 51%

simbolična fotografija

Poly Voyager 4320 MS Teams brezžične slušalke, adapter BT700 USB-A, stereo, stojalo za polnjenje
Poly Voyager 4320 MS Teams brezžične slušalke, adapter BT700 USB-A, stereo, stojalo za polnjenje
Poly Voyager 4320 MS Teams brezžične slušalke, adapter BT700 USB-A, stereo, stojalo za polnjenje
Poly Voyager 4320 MS Teams brezžične slušalke, adapter BT700 USB-A, stereo, stojalo za polnjenje
številka artikla
31457748
OEM
77Z00AA
Proizvajalec
HP
Točke zvestobe: 38
0 ocen
Na zalogi > 20 kos, 20.5.2024 že pri vas

262,78 €

128,27 €

105,14 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 127,15 €
Na zalogi > 20 kos, 20.5.2024 že pri vas

128,27 €

262,78 €

105,14 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Brezžične slušalke Poly Voyager 4320 MS Teams

Udobje in prilagodljivost za produktivno delo

Z brezžičnimi slušalkami Voyager 4320 MS Teams lahko delate brez omejitev. S povezljivostjo z vsemi napravami in brezžičnim dosegom do 50 metrov lahko delate kjer koli - doma ali v pisarni.

Tehnologija akustičnih ograj

Tehnologija Acoustic Fence zmanjšuje hrup iz okolice, zato se lahko bolje osredotočite na klice.

24-urni klic

S slušalkami Voyager 4320 MS Teams lahko govorite do 24 ur brez prekinitev. Čas pogovora lahko podaljšate z uporabo namiznega stojala za polnjenje ali z uporabo slušalk v žičnem načinu USB.

Specifikacije

  • Zvočni posnetki: Dinamična optimizacija izenačevalnika
  • Barva: črna
  • Brezžični domet: Do 50 m; do 91 m (z bazo Voyager Office)
  • Certificirana programska oprema za sodelovanje: Microsoft Teams, Zoom
  • Dolžina kabla: 1,5 m
  • Čas polnjenja: manj kot 1,6 ure
  • Združljivost s strojno opremo: združljiv z računalniki prek adapterja Bluetooth BT700 USB Type-C/USB-A in pametnimi telefoni prek povezave Bluetooth
  • Združljivi operacijski sistemi: Windows 10; macOS
  • Svetlobni indikator: možnosti povezave; klic v teku
  • Posebne funkcije: Več priključkov; Nastavljiv naglavni trak; Pasivno odpravljanje hrupa (PNC); Dve luči LED na zvočniku v stanju klica; Enostaven dostop do gumba za izklop zvoka; Hitro polnjenje (do 10 ur poslušanja po 15 minutah polnjenja).
  • Pasovna širina mikrofona: od 100 Hz do 6,8 kHz
  • Pasovna širina zvočnika: od 20 Hz do 20 kHz
  • Vrsta povezave: Bluetooth (pametni telefon); USB Type-C (računalnik)
  • Trajanje baterije: do 24 ur (klic, izklop spletne luči); do 18 ur (klic, vklop spletne luči); do 47 ur (poslušanje glasbe); do 50 dni (stanje pripravljenosti)

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta naprave
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.