Poly Voyager Focus 2 MS Teams brezžične slušalke, adapter BT700 USB-A, stereo, stojalo za polnjenje
250,21 €
209,38 €
171,62 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Brezžične slušalke Poly Voyager Focus 2 MS Teams
EAN: 197029609991
S slušalkami Voyager Focus 2 lahko ustvarite območje osredotočenosti. Zasnovana je tako, da slišite le klic in ne motečega hrupa.
Območje kampa
Te slušalke uporabljajo tri stopnje napredne digitalne hibridne tehnologije ANC za odpravljanje motečega hrupa.
Kristalno čisti klici
Zahvaljujoč diskretni mikrofonski ročici s tehnologijo Acoustic Fence za odpravljanje šumov se vaš glas sliši jasno in razločno.
Udobje nošenja
Slušalke Voyager Focus 2 so zasnovane za udobje med celodnevnimi telefonskimi klici. Lok z oblazinjenim trakom in plišastimi slušalkami se prilagodi, da se vam prilega.
Specifikacije
Audio
Dinamična optimizacija izenačevalnika
Barva
Črna
Brezžični domet
Do 50 m; do 91 m (z bazo Voyager Office)
Certificirana programska oprema za sodelovanje
Microsoft Teams
Dolžina kabla
1,5 m
Združljivost strojne opreme
Združljiv z računalniki prek adapterja Bluetooth BT700 USB-A ali kabla Micro USB in pametnimi telefoni prek povezave Bluetooth.
Glasovna opozorila
- Največja glasnost
- Najmanjši volumen
- Izklopljen zvok
- Izklop utišanja zvoka
- Zmanjšano
- Stanje povezave
- Čas klica
- Šibka baterija
Združljivi operacijski sistemi
Windows 11; Windows 10; macOS
Pasovna širina mikrofona
100 Hz do 6,8 kHz
Pasovna širina zvočnika
20 Hz do 20 kHz
Tip mikrofona
2x analogni mikrofon ECM; 2x digitalni mikrofon MEMS
Vrsta povezave
Bluetooth; USB Type-A; Micro USB (računalnik)
Vrsta slušalk
Na ušesih
Velikost zvočnika
32 mm
Kaj je v škatli
- Brezžične slušalke
- Polnilni kabel Micro USB
- BT700 Bluetooth adapter USB
- Potovalni kovček
- Uvodni vodnik
- Podstavek za polnjenje
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.