PowerA Enhanced Rechargeable Wireless Game Controller za Nintendo Switch - Super Mario Here We Go
70,22 €
57,56 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
"Brezžični igralni krmilnik PowerA za polnjenje za Nintendo Switch / Nintendo Switch OLED in Nintendo Switch Lite, ki ga je uradno licenciral Nintendo, je videti neverjetno in se še bolje igra. Vsak krmilnik ima svojo edinstveno zasnovo in je zasnovan tako, da vam zagotavlja optimalno igralno zmogljivost in zanesljivost. Sproti programirajte dva napredna igralna gumba, ki ju je mogoče prilagoditi, in uživajte v urah igranja z izjemno udobnim igralnim krmilnikom. Igrajte do 30 ur (s popolnoma napolnjeno baterijo). Podprto z dvoletno omejeno garancijo PowerA. - Super Mario - Here We Go Mario - Brezžična svoboda - igrajte brezžično na napravah Nintendo Switch - model OLED, Nintendo Switch in Nintendo Switch Lite. - Napredni igralni gumbi - pridobite prednost pred konkurenco z dvema prilagodljivima gumboma, ki ju lahko programirate sproti, sredi igre - ni treba konfigurirati sistemskih nastavitev. - Li-ionska baterija s polnilno zmogljivostjo 900 mAh in do 30 ur delovanja ob polnem polnjenju. - Intuitivno upravljanje - natančno nastavljene analogne palice, D-pad polne velikosti, ABXY in zgornji gumbi (L/R/ZL/ZR). - Ergonomska zasnova - Udobna za dolge igralne seanse - Uradno licencirano - za Nintendo Switch - model OLED, Nintendo Switch in Nintendo Switch Lite. - Dveletna omejena garancija - Ne podpira HD rumble, IR ali Amiibo NFC - Indikator LED - za številko igralca, kartiranje gumbov in opozorilo o nizkem stanju baterije - Povezava prek povezave Bluetooth 5.0 - Ta igralni krmilnik lahko uporabljate brezžično ali žično, če ga povežete s kablom USB-C. Priloženo: PowerA brezžični igralni krmilnik, 3m polnilni kabel USB-C, uporabniški priročnik Združljiv z Nintendo Switch (model OLED), Nintendo Switch, Nintendo Switch Lite"
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.