Izboljšani brezžični igralni krmilnik PowerA za Nintendo Switch - Lumectra
76,48 €
62,69 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
"Osvetlite možnosti s svetlečim brezžičnim igralnim krmilnikom PowerA Enhanced za Nintendo Switch z osvetlitvijo Lumectra. Ta krmilnik, ki ga je uradno licenciral Nintendo, vas bo navdušil z večconsko RGB-osvetlitvijo, ki ponuja 24 barv, 4 posamezna območja osvetlitve in 3 zabavne načine osvetlitve za tisoče barvnih kombinacij. Ima tudi dva programabilna napredna igralna gumba, ki ju lahko nastavite med igro, ne da bi vam bilo treba konfigurirati sistemske nastavitve. Baterija za polnjenje zagotavlja do 20 ur igranja z enim polnjenjem, priložen pa je tudi izjemno dolg 3 m kabel USB-C, da lahko nadaljujete z igranjem, medtem ko se kontroler polni. Uživajte v urah igranja z izjemno udobno ergonomijo in teksturiranim oprijemom. - Večconska osvetlitev RGB - Prilagodite kontroler s 24 različnimi barvami, 4 posameznimi območji osvetlitve in 3 zabavnimi načini osvetlitve za tisoče barvnih kombinacij. - Napredni igralni gumbi - Z dvema programirljivima gumboma, ki ju lahko nastavite sproti, tudi med igranjem - sistemskih nastavitev ni treba konfigurirati, pridobite prednost pred konkurenco. - Baterija za polnjenje - Z enim polnjenjem lahko uživate do 20 ur igranja. Priložen je tudi izjemno dolg 3 m kabel USB-C za polnjenje notranje baterije. - Brezžična svoboda - Igrajte brezžično na Nintendo Switch - model OLED, Nintendo Switch in Nintendo Switch Lite. - Vsiljivo upravljanje z gibanjem - Potopite se globlje v igre z gladkim in odzivnim upravljanjem z gibanjem, ki ponuja intuitiven način za ciljanje, krmiljenje, letenje in še več. - Ergonomska zasnova - Krmilnik z udobno razporeditvijo gumbov, teksturiranim oprijemom na hrbtni strani in teksturiranimi analognimi palicami. - Uradno licenciran - za Nintendo Switch, Nintendo Switch OLED Model in Nintendo Switch Lite. Dveletna omejena garancija. Vključeno: Vsebuje: brezžični igralni krmilnik za Nintendo Switch z Lumectra, 3 m kabel USB-A z USB-C."
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.