Premium TV nosilec za pozicioniranje Fiber Mounts Excelent

- 2%

simbolična fotografija

Premium TV nosilec za pozicioniranje Fiber Mounts Excelent
Premium TV nosilec za pozicioniranje Fiber Mounts Excelent
Premium TV nosilec za pozicioniranje Fiber Mounts Excelent
Premium TV nosilec za pozicioniranje Fiber Mounts Excelent
Premium TV nosilec za pozicioniranje Fiber Mounts Excelent
številka artikla
35263138
OEM
Excelent
Proizvajalec
Fiber Mount
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Premium TV Mount Fiber Mounts Excelent

EAN: 5263138

Opis izdelka

Nosilec za televizor Fiber Mounts Excelent zagotavlja kakovost, oblikovanje in dostopnost. Ta nosilec je idealen za 23-60-palčne televizorje z nosilnostjo do 35 kg.

Tehnične specifikacije

  • Nosilnost: 35 kg
  • Standardi VESA: od 75x75 do 400x400
  • Diagonala televizorja: 23-60"
  • Razširitev: od 49 mm do 515 mm
  • Nagib: do 15° navzdol, do 5° navzgor
  • Obračanje: /- 90°
  • Korekcija ravnine zaslona: /- 3°
  • Barva: črna
  • Garancija: 5 let

Videz in oblikovanje

Fiber Mounts Excelent ponuja lepo črno obliko in kakovostno konstrukcijo za varno obešanje televizorja.

Sistem za upravljanje kablov

Nosilec je opremljen z oblikovnimi pokrovi za skrito napeljavo kablov.

Podprti standardi VESA

  • VESA 75x75
  • VESA 100x100
  • VESA 200x100
  • VESA 200x200
  • VESA 300x200
  • VESA 300x300
  • VESA 400x200
  • VESA 400x300
  • VESA 400x400

Uporaba

Nosilec je primeren za vse vrste televizorjev s težo do 35 kg, ki podpirajo standarde VESA.

Obračanje

Nosilec omogoča, da televizorje širine do 92 cm obrnete pravokotno na steno.

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta dodatne opreme
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.