Prenovljen® iPhone 12 črn 64GB

simbolična fotografija

Prenovljen® iPhone 12 črn 64GB
Prenovljen® iPhone 12 črn 64GB
Prenovljen® iPhone 12 črn 64GB
Prenovljen® iPhone 12 črn 64GB
Prenovljen® iPhone 12 črn 64GB
Prenovljen® iPhone 12 črn 64GB
Prenovljen® iPhone 12 črn 64GB
Prenovljen® iPhone 12 črn 64GB
Prenovljen® iPhone 12 črn 64GB
Prenovljen® iPhone 12 črn 64GB
Prenovljen® iPhone 12 črn 64GB
številka artikla
31216600
OEM
RND-P19164
Proizvajalec
Apple
Točke zvestobe: 20
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Prenovljen® iPhone 12 črn 64GB

Prikaz

  • 6,1" Super Retina XDR OLED
  • Ločljivost 2532 × 1170 slikovnih pik
  • 460 PPI
  • Zaščiten keramični ščit

Oblikovanje in gradnja

Steklo in kakovosten aluminij

  • Magnetni del MagSafe
  • Certifikat IP68

Moč in zmogljivost

Čip A14 Bionic

  • 64 GB notranjega pomnilnika
  • Podpora tehnologiji 5G
  • Wi-Fi 6, Bluetooth 5.0, NFC, GPS

Fotoaparat

Zadnja dvojna 12Mpx 12Mpx

  • Sprednja kamera 12 MP z ID obraza
  • Snemanje v Dolby Vision

Operacijski sistem

iOS 14

  • Nove in uporabne funkcije
  • Izboljšana varnost in pretočnost

Specifikacije

  • 6-jedrni procesor A14 Bionic
  • 4 GB RAM
  • Li-ionska baterija s hitrim polnjenjem Qi

Lahko bi vas zanimalo

Parametri

Vrsta
Operacijski sistem
Ločljivost zaslona
Vrsta zaslona
Certifikati
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 1193 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 39000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.