Procesor INTEL Core i3-10105, 3,70 GHz, 6 MB L3 LGA1200, BOX

- 19%

simbolična fotografija

Procesor INTEL Core i3-10105, 3,70 GHz, 6 MB L3 LGA1200, BOX
Procesor INTEL Core i3-10105, 3,70 GHz, 6 MB L3 LGA1200, BOX
številka artikla
3231947
OEM
BX8070110105
Proizvajalec
Intel
Točke zvestobe: 5
0 ocen
Na zalogi > 20 kos, 22.5.2024 že pri vas

135,86 €

110,29 €

90,40 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 109,69 €
Na zalogi > 20 kos, 22.5.2024 že pri vas

110,29 €

135,86 €

90,40 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Procesor INTEL Core i3-10105

Številka izdelka: i3-10105

EAN: 5032037214841

Osnovne specifikacije

Generacija: Intel Core™ i3 10. generacije

Stanje: Trenutno na trgu

Tehnologija izdelave: 14 nm

Primerno za: namizne računalnike, odjemalce, tablične računalnike

Specifikacije procesorja

Število jeder: 4

Število niti: 8

Osnovna frekvenca procesorja: 3,70 GHz

Največja frekvenca turbo: 4,40 GHz

Predpomnilnik: 6 MB Intelovega pametnega predpomnilnika

Hitrost vodila: 8 GT/s

Tehnologija Turbo Boost: 2.0 Frekvenca

Poraba energije (TDP): 65 W

Specifikacije pomnilnika

Največja velikost pomnilnika: 128 GB

Vrste pomnilnika: DDR4-2666

Specifikacije grafičnega procesorja

Grafični procesor: Intel UHD Graphics 630

Osnovna grafična frekvenca: 350 MHz

Največja dinamična grafična frekvenca: 1,10 GHz

Največja velikost grafičnega pomnilnika: 64 GB

Največja ločljivost (HDMI): 4096 x 2160 @30Hz

Največja ločljivost (DP): 4096 x 2304 @60Hz

Največja ločljivost (eDP - integrirana ravna plošča): 4096 x 2304 @60Hz

Parametri

Socket (vtičnica)
Vrsta procesorja
Zaporedje procesorjev
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
BREZPLAČNA DOSTAVA za nakup že od 49 €
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.