Profesionalno stojalo za TV NB AVA1500 - nosilec

simbolična fotografija

Profesionalno stojalo za TV NB AVA1500 - nosilec
Profesionalno stojalo za TV NB AVA1500 - nosilec
Profesionalno stojalo za TV NB AVA1500 - nosilec
Profesionalno stojalo za TV NB AVA1500 - nosilec
Profesionalno stojalo za TV NB AVA1500 - nosilec
številka artikla
3387609
OEM
AVA1500
Proizvajalec
Fiber Mount
Točke zvestobe: 6
0 ocen
Na zalogi 19 kos, 14.5.2024 že pri vas

139,08 €

114,00 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 134,68 €
Na zalogi 19 kos, 14.5.2024 že pri vas

139,08 €

114,00 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Profesionalno stojalo za TV NB AVA1500

NB AVA1500: Mobilno stojalo za 32-65-palčne televizorje z nosilnostjo 45,3 kg.

Lastnosti izdelka

  • Nastavljiva višina: od 112 do 152 cm.
  • Standardi VESA: od 100x100 do 600x400.
  • Polica za dodatke: dimenzije 456x320 mm.
  • Koleščki z blokado: za enostavno premikanje in stabilnost.

Uporabite

Uporabljajte jih v različnih okoljih, kot so razstave, predstavitve, čakalnice, lekarne, ordinacije, predavanja in konference.

Tehnični podatki

  • Največja obremenitev: 45,3 kg.
  • Diagonala: od 32" do 65".
  • Standardi VESA: od 100x100 do 600x400.
  • Višina stojala: 1120 do 1520 mm.
  • Vodenje kablov: skrito vodenje kablov.
  • Polica za dodatke: dimenzije 456x320 mm, nosilnost 5 kg, nastavljiva po višini.
  • Koleščki: visokokakovostni koleščki z blokado.

Oblikovanje in kakovost

Profesionalna trdna in varna konstrukcija z odlično stabilnostjo. Na voljo v črni barvi.

Garancija

Garancija za ta izdelek je 5 let.

Standardi VESA

  • VESA 100x100
  • VESA 200x100 in 100x200
  • VESA 200x200
  • VESA 300x100 in 100x300
  • VESA 300x200 in 200x300
  • VESA 300x300
  • VESA 400x200 in 200x400
  • VESA 400x300 in 300x400
  • VESA 400x400
  • VESA 600x400

Kje se AVA1500 najpogosteje uporablja?

Na razstavah, predstavitvah, konferencah, v dvoranah, na koncertih, predavanjih, v šolah, informacijskih centrih, ordinacijah, bolnišnicah in čakalnicah.

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta dodatne opreme
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.