PS4 Resident Evil Village Gold Edition
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Resident Evil Village Gold Edition za PS4
Vrsta igre: grozljivka
Izdajatelj: CAPCOM
Lokalizacija.
Priporočena starost: 18 let
Datum izida: 28.10.2022
Distribucija:Uradna Češka
Vrsta elektronskega dovoljenja: standardno
Zgodba, ki jo je napisal
Resident Evil Village se dogaja nekaj let po sedmem delu, Resident Evil 7 Biohazard. Ethan Winters in njegova žena Mia končno najdeta mir po grozljivih dogodkih, ki sta jih doživela na kmetiji družine Baker. Vendar njun mir zmoti stari znanec Chris Redfield in Ethan se znajde v skrivnostni zasneženi vasi.
Zlata izdaja vključuje
- Resident Evil: .
- Širitev podjetja Winters
- Trauma Pack DLC
- Dostop do spletne igre RE:VERSE
Značilnosti
Ta igra je prvoosebna akcija. Igralci prevzamejo vlogo Ethana Wintersa in iz prvoosebne perspektive doživijo vsako bitko in strašljiv pregon.
Novi sovražniki
Chris Redfield je bil običajno junak franšize Resident Evil, vendar se zdi, da ga v filmu Resident Evil Village spremljajo zlovešče teme. Številni novi nasprotniki, ki prebivajo v skrivnostni vasi, bodo neusmiljeno preganjali Ethana.
Živa, dihajoča vas
Vas je več kot le skrivnostna kulisa za grozljive dogodke. Je samostojen lik s skrivnostmi, ki jih mora Ethan razvozlati.
Teža: 0,150 kg
Višina: 12,00 cm
Širina: 12,00 cm
Globina: 0,12 cm
Garancijski rok: 24 mesecev
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.