PT TMZ400 Panasonicov projektor
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Projektor Panasonic PT-TMZ400
Življenjska doba svetlobnega vira do 20 000 ur
Svetlobni tok 4000 ANSI Lm
Ločljivost WUXGA (1920 × 1200)
Razmerje metanja: 0,43-0,54:1
Kontrastno razmerje 3.000.000:1
Vgrajen 10W zvočnik
Jasne slike, brez senc
Projecirajte slike neposredno iz računalnika z razdalje le 73 cm.
Zanesljivo dolgoročno delovanje z minimalnim vzdrževanjem
Laser SOLID SHINE s porabo energije samo 280 W podaljša življenjsko dobo svetlobnega vira na 20 000 ur.
Kompaktna in prilagodljiva zasnova
Lahkotno ohišje s težo 5,5 kg je enostavno za prenašanje, objektiv s kratkim dometom pa omogoča, da sliko velikosti 80 palcev projicirate z razdalje le 83 cm.
Enostavna uporaba za vsakogar
Serija TMZ400 združuje udobje televizorja z enostavno prenosljivostjo.
Začetek dela takoj
Serija TMZ400 zaradi laserskega vira svetlobe SOLID SHINE projicira vašo vsebino približno eno sekundo po vklopu iz stanja pripravljenosti.
Tiho delovanje vam omogoča, da se osredotočite
Serija TMZ400 ima tihi način, ki zmanjša hrup pri delovanju na 24 dB.
Podaljšek digitalne povečave s funkcijo digitalnega premika slike
To je priročna rešitev, kadar projektorja ni mogoče namestiti na sredino zaslona zaradi luči ali izpuhov klimatskih naprav na stropu.
Nastavitev zaslona s samodejnim navpičnim popravljanjem trapeza
Serija TMZ400 ima preprosto nastavitev zaslona, ki jo lahko upravljate z daljinskim upravljalnikom.
Zasnovan za življenje brez stresa
Odlična kakovost slike je le ena od prednosti laserske projekcije.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.