QP6551/15 TRIMER Z ENIM REZILOM PHILIPS

simbolična fotografija

QP6551/15 TRIMER Z ENIM REZILOM PHILIPS
QP6551/15 TRIMER Z ENIM REZILOM PHILIPS
QP6551/15 TRIMER Z ENIM REZILOM PHILIPS
QP6551/15 TRIMER Z ENIM REZILOM PHILIPS
QP6551/15 TRIMER Z ENIM REZILOM PHILIPS
QP6551/15 TRIMER Z ENIM REZILOM PHILIPS
QP6551/15 TRIMER Z ENIM REZILOM PHILIPS
QP6551/15 TRIMER Z ENIM REZILOM PHILIPS
QP6551/15 TRIMER Z ENIM REZILOM PHILIPS
številka artikla
741015253
Proizvajalec
PHILIPS
Točke zvestobe: 5
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Strižnik Philips OneBlade Pro 360 QP6551/15

OneBlade Pro 360 QP6551/15 je univerzalni strižnik proizvajalca Philips. Uporablja se za striženje, oblikovanje in britje brade vseh dolžin. Uporabljate ga lahko na obrazu in telesu.

Obratni rezalni rob 360

OneBlade Pro 360 ima obojestransko rezilo 360 z dvojno zaščito pred rezanjem. To zagotavlja varno in udobno britje tudi na občutljivi koži.

Zaščitna pritrditev

Naprava je opremljena z zaščitnim nastavkom za občutljiva območja. To zagotavlja varno in udobno britje tudi na občutljivih predelih telesa.

Nastavljivi glavniki

OneBlade Pro 360 ima nastavek za obrezovanje glavnika s 14 nastavitvami dolžine brade (0,4-9 mm). Na voljo je tudi nastavek za obrezovanje telesa (3 mm).

Suha in mokra uporaba

Napravo lahko uporabljate suho ali s peno za britje. Uporabljate jo lahko tudi pod tušem.

Dolgotrajna brezžična povezava

OneBlade Pro 360 je brezžičen, baterija pa zdrži 120 min / 1 uro polnjenja. LED-zaslon prikazuje stopnjo napolnjenosti baterije.

Priložen je mehak potovalni kovček

OneBlade Pro 360 je opremljen z mehkim potovalnim kovčkom za lažje prenašanje. Paket vsebuje 2 rezila (1 za obraz in 1 za telo) ter 1 dodatno rezilo.

Parametri

Znamka
Barva
Napajanje
Zamenljivi nastavki
Namenjeno
Čas delovanja (aku)
Pralni
Območje nastavitev

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.