Računalniško ohišje Genesis IRID 505 ARGB WHITE MIDI TOWER (USB 3.0), 4x 120mm ventilatorji
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Genesis IRID 505 ARGB WHITE MIDI TOWER
EAN: 5901969432831
Odlična izbira za zmogljive stroje, ki zahtevajo odlično hlajenje.
Oblikovanje in gradnja
Robustna konstrukcija, privlačen dizajn in prostorna notranjost.
Perforirana sprednja plošča in stranske plošče iz prozornega kaljenega stekla.
Ventilatorji
Štirje 120-milimetrski ventilatorji z osvetlitvijo ARGB za maksimalno hlajenje.
Praktični dodatki
Sprednja plošča s štirimi priključki USB in dvema zvočnima priključkoma.
Notranjost
Prostorna notranjost za namestitev zmogljivih komponent.
Prostor za grafično kartico dolžine do 380 mm in hlajenje procesorja višine do 165 mm.
Krmilnik ARGB
Priključitev krmilnika na matično ploščo za nadzor učinkov osvetlitve ozadja.
Funkcionalnost
Posebni kanali za napeljavo kablov in vzdrževanje reda.
Spodnji predor za namestitev napajalnika in dveh 3,5-palčnih diskov.
Filtri za prah
Trije odstranljivi filtri za prah z magnetnim nastavkom za enostavno čiščenje.
Specifikacije
- Vrsta omarice: Midi stolp
- Format matične plošče: ATX, mATX, mITX
- Višina omarice: 510 mm
- Širina omarice: 220 mm
- Globina omarice: 447 mm
- Največja višina hladilnika CPU: 165 mm
- Največja dolžina grafične kartice: 380 mm
- Število notranjih 3,5-palčnih mest: 2
- Število notranjih 2,5-palčnih položajev: 7
- Barva omarice: bela
- Teža: 6,95 kg
Več informacij najdete na proizvajalčevem spletnem mestu:TU
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.