GIGABYTE ohišje GB-C200G, RGB osvetlitev, brez napajalnika, prozorna stranica, Mid tower

simbolična fotografija

GIGABYTE ohišje GB-C200G, RGB osvetlitev, brez napajalnika, prozorna stranica, Mid tower
GIGABYTE ohišje GB-C200G, RGB osvetlitev, brez napajalnika, prozorna stranica, Mid tower
GIGABYTE ohišje GB-C200G, RGB osvetlitev, brez napajalnika, prozorna stranica, Mid tower
GIGABYTE ohišje GB-C200G, RGB osvetlitev, brez napajalnika, prozorna stranica, Mid tower
številka artikla
3689976
OEM
GB-C200G
Proizvajalec
Gigabyte
Točke zvestobe: 3
0 ocen
Na zalogi > 20 kos, 16.5.2024 že pri vas

71,39 €

58,52 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 70,43 €
Na zalogi > 20 kos, 16.5.2024 že pri vas

71,39 €

58,52 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Ohišje GIGABYTE GB-C200G

Elegantna zasnova z osvetlitvijo RGB je glavni izrazni element tega računalniškega ohišja. Sprednja plošča je izdelana iz črnega kaljenega stekla in je okrašena s svetlobo RGB LED, ki jo lahko upravljate s stikalom na vhodno-izhodni plošči.

Specifikacije

Format ohišja je mid-tower, združljiv z osnovnimi ploščami mini-ITX/m-ATX/ATX. Ohišje je izdelano iz jekla, plastike in stekla ter meri 480 x 210 x 435 mm.

Shranjevalne in razširitvene reže

  • 7 razširitvenih rež
  • 2 predala za 3,5"/2,5" gonilnike
  • 2 predala za 2,5-palčne gonilnike

Plošča I/O

USB 3.0 *2, stikalo RGB LED, gumb za ponastavitev, zvočni vhod in izhod (podpira AC97/HD Audio).

Podpora za ventilator in hladilnik

Zadaj: 120 mm x1 (vnaprej nameščen), zgoraj: 120 mm x2 / 140 mm x2, spredaj: 120 mm x3 / 140 mm x2.

Podpora hladilnika: zadaj: 120 mm x1, zgoraj: 120 mm x2 / 240 mm x1, spredaj: 120 mm x2 / 140 mm x2 / 240 mm x1 / 280 mm x1.

Napajanje in združljivost

Standardni ATX (ni vključen). Največja združljivost: višina CPU: 165 mm, dolžina GPU: 330 mm, dolžina PSU: 170 mm.

Parametri

Oblikovanje omare
Barva omarice
Število rež 3,5" (HDD)
Število rež 2,5" (SSD)
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.