RAPOO miška Ralemo Air 1, brezžična, optična, modra
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Brezžična večmodna miška z vgrajeno baterijo RALEMO AIR 1
Miška Ralemo Air 1 ima edinstveno sodobno, elegantno, a trdno zasnovo iz aluminijeve zlitine. Kompaktna oblika je zasnovana tako, da se udobno prilega roki, edinstvenost miške pa dopolnjuje funkcija "tihega tapkanja", ki zagotavlja svobodo in mir, kjer koli delate. Ta brezžična miška uporablja najsodobnejšo Rapojevo brezžično večrežimsko tehnologijo - prek zanesljivega brezžičnega prenosa 2,4 GHz, tehnologije Bluetooth 3.0 ali Bluetooth 5.0 -, ki vam omogoča hkratno povezavo z največ tremi napravami in izmenično povezovanje med njimi (s samodejnim seznanjanjem). Natančno premikanje po skoraj vsaki površini je seveda zagotovljeno zaradi nastavljivega senzorja 1600DPI. Da bi bila miška še boljša, ji je priložen akumulatorski vložek, zato jo lahko uporabljate brez menjave baterij. Baterijo lahko brezžično napolnite s tehnologijo Qi, kar vam omogoča do 25 dni elegantne uporabe, preden je treba miško znova napolniti!
- Brezžična povezava v več načinih - Brezžična povezava brez motenj: Pametno stikalo Bluetooth 3.0, 5.0 in 2,4 GHz zagotavlja stabilno povezavo do 10 metrov v polmeru 360°. Hkrati lahko tipkovnico uporabljate brez dodatne vtičnice USB ali drugega sprejemnika.
- Samodejno preklapljanje med 3 napravami z enim dotikom (samodejno seznanjanje) - Povežite se z vsemi napravami: naprava Ralemo Air 1 samodejno poveže povezane naprave. Deluje lahko z največ tremi napravami hkrati in med njimi preprosto preklaplja. Omogoča delo na različnih napravah z različnimi operacijskimi sistemi in izpolnjuje zahteve za večopravilnost.
- Nastavljiv senzor 1600 DPI - Uživajte v popolnem nadzoru: z nastavljivo vrednostjo DPI natančnega senzorja vam ni treba več oklevati. Z nastavljivo natančnostjo od 600 do 1600 DPI lahko občutljivost prilagodite svojim zahtevam.
- Okolju prijazna polnilna baterija - Ni več menjave baterij: zaradi vgrajene okolju prijazne litijeve baterije lahko uživate v svobodi brez kabla in baterije ter zdržite do 25 dni!
TEHNIČNA SPECIFIKACIJA
Povezovanje | Brezžični |
Vmesnik | Bluetooth, brezžični sprejemnik USB |
Napajanje | Li-ion |
Število baterij kosov | 1 |
Destinacija | Pisarna, potovanja |
Različica | Primerno za desničarje |
Velikost | M |
Združljivost | Windows XP, Win 7/10, Android, macOS |
Občutljivost | 1600 |
Tehnologija | Optični |
Funkcije gumbov | tiho, dvojni klik, sprememba DPI |
Kolesarske tačke | klasični |
Osvetlitev ozadja | brez osvetlitve |
Največji doseg mm | 10000 |
Vzdržljivost | 1 mesec |
Dimenzije (Š x V x G) | 60 x 35 x 102 mm |
Teža | 0,072 kg |
Barva | Modra |
V paketu | baterije |
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.