RE21002 REMOSKA FRITEZA NA VROČ ZRAK
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Remoska® Vento RE21002 Friteza z vročim zrakom
Barva: črna/nerezno jeklo
Moč: 1500 W
Prostornina: 3,5 l
Vrsta cvrtja: vroč zrak
Časovnik: Da
Nadzor temperature: da
LCD-zaslon: Da:
Število prednastavljenih programov: 7
Notranji material telesa: nerjavno jeklo
Zvočni signal: da
Napetost: 220-240 VAC / 50-60 Hz
Teža: 4,92 kg/4,22 kg
Dimenzije brez embalaže (mm) V x Š x G: 330 x 265 x 325
Dimenzije z embalažo (mm) V x Š x G: 320 x 325 x 360
Primerno za pomivanje v pomivalnem stroju: košaro lahko postavite v pomivalni stroj
Nastavitev temperature: od 80 o C do 200 o C
Odkrijte čarobnost nove serije električnih aparatov Remoska®
Z Remoska® Vento RE21002 fritezo na vroč zrak lahko pripravite zdrave in okusne obroke za vso družino. Friteza je idealna za zdravo cvrtje z minimalno količino olja.
Popolnoma hrustljav krompirček in druge jedi
Vse to lahko storite brez uporabe maščobe, zahvaljujoč pretoku vročega zraka v Remoska® Vento RE21002 vroče-zračnem cvrtniku.
Vsebina paketa
- Friteza za vroč zrak
- Posoda za shranjevanje košare za cvrtje
- Odstranljiva košara za cvrtje
Notranji del friteze z vročim zrakom
Remoska® Vento RE21002 je izdelan iz nerjavečega jekla, ki ohranja naravno aromo hrane, pripravljene v cvrtniku.
Intuitivno upravljanje prek LCD-zaslona
Ponuja 7 prednastavljenih programov. Če vam ti prednastavljeni programi ne ustrezajo, lahko s termostatom uravnavate temperaturo med 80 °C in 200 °C.
Časovnik s funkcijo samodejnega izklopa in zvočnim alarmom
Časovnik lahko poljubno nastavite od 0 do 60 minut.
Praktična posoda za shranjevanje košare za cvrtje
S to posodo je čiščenje Remoska® Vento RE21002 friteze na vroč zrak zelo enostavno.
Odstranljiva košara za cvrtje
Zaradi nelepljive površine odstranljive košare za cvrtje se hrana ne bo zažgala.
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.