Redmi Buds 4 Lite AP White
19,96 €
17,87 €
14,65 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Redmi Buds 4 Lite AP White
Redmi Buds 4 Lite so opremljeni z 12 mm dinamičnim zvočnikom, ki zagotavlja neverjetno zmogljivost.
Zagotavlja nizko popačenje, bogatejše nizke tone in čistejše visoke tone.
Slušalke podpirajo funkcijo Google Fast Pair za hitro in nemoteno seznanjanje Bluetooth z napravami s sistemom Android.
Bluetooth 5.3
Uporabljajo najnovejšo tehnologijo Bluetooth 5.3 za stabilen zvok z manjšo porabo energije.
Način nizke zakasnitve
Pri igranju mobilnih iger lahko vklopite način z nizko latenco za hitre odločitve v realnem času.
Življenjska doba baterije
Slušalke lahko z enim polnjenjem uporabljate do 5 ur, s prenosnim polnilnim etuijem pa do 20 ur.
Upravljanje na dotik
Z upravljanjem na dotik lahko preprosto preklapljate ali sprejemate klice.
Lahka in prenosna
Slušalke so lahke in prenosne, saj vsaka tehta manj kot 3,92 g.
Odpornost na prah in vodo
Slušalke so preizkušene glede odpornosti na prah in vodo po standardu IP54.
Elegantna zunanja oblika
Slušalke imajo gladko, zaobljeno obliko za udobnejše nošenje in magnetno ohišje za lažji oprijem.
Tehnične specifikacije:
- Model: M2231E1
- Brezžično: Bluetooth 5.3
- Doseg: 10 m
- Impedanca zvočnika: 32 Ohm
- Vrata za polnjenje: USB-C
- Kapaciteta baterije: 320 mAh (ohišje), 35 mAh (slušalka)
- Čas polnjenja slušalk: 90 min
- Čas polnjenja ohišja: 120 min
- Čas delovanja baterije (slušalke): do 5 ur
- Skupna življenjska doba baterije (tudi z ohišjem): do 20 ur
- Teža ene slušalke: 3,92 g
- Velikost enega telefona: 32,24 × 18,22 × 19,63 mm
- Teža polnilnega ohišja: približno 26,7 g
- Velikost polnilnega ohišja: 55,6 × 47,3 × 22,2 mm
- Skupna teža: 35 g
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.