Resnično brezžične slušalke Beats Fit Pro - Beats White
255,76 €
209,64 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Resnično brezžične slušalke Beats Fit Pro - Beats White
EAN: 194252388389
Najprej udobje
Slušalke Beats Fit Pro so zasnovane za največje udobje. Zaradi prilagodljivih konic se popolnoma prilagodijo obliki vašega ušesa.
Stabilno in udobno
Slušalke, ki so jih testirali športniki, se vam bodo stabilno prilegale ves dan, ne glede na to, ali delate ali trenirate.
Čist in uravnotežen zvok
Beats Fit Pro vas obdaja s prepričljivim in uravnoteženim zvokom. Popolnoma primeren za poslušanje med vsemi vašimi vsakodnevnimi dejavnostmi.
Optimizirana zvočna zmogljivost
Digitalni procesor zagotavlja optimalno reprodukcijo zvoka, kristalno čisto odpravljanje šumov in odlično stereo ločitev.
Nadzor nad zvokom
Beats Fit Pro ponuja dva različna načina poslušanja za popoln nadzor nad zvokom.
Prilagodljivo odpravljanje hrupa
Popolnoma prilagodljiv ANC kalibrira zvok v realnem času, blokira neželene šume iz okolice in optimizira reprodukcijo zvoka.
Način prepustnosti
Prehodni način vam omogoča, da preprosto preklopite slušalke, ko morate zaznavati svet okoli sebe.
Enostavna povezava s sistemom Android
Slušalke Beats Fit Pro se prek povezave Bluetooth preprosto povežejo z napravami Android.
Napredne funkcije
Aplikacija Beats za Android vključuje napredne funkcije, kot so seznanjanje z enim dotikom, prilagodljive kontrole in raven napolnjenosti baterije.
Glavne značilnosti
- Edinstvena akustična platforma za dinamičen in uravnotežen zvok
- Prostorski zvok z dinamičnim zaznavanjem položaja glave
- Aktivno odpravljanje hrupa (ANC) se dinamično prilagaja okolici
- Barvno usklajen žepni polnilni etui s polnjenjem prek USB-C
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.