Roborock Q7 Max Bela
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Visoka sesalna moč
Z največjo sesalno močjo 4200 Pa sesajte prah, ki se skriva v preprogah, in odstranite umazanijo, ki se skriva v tleh.
Trpežna in močna krtača
Vzdržljiva krtača iz cele gume močno pritiska na preproge, da sprosti več umazanije, vleče prah v tok sesalnika in preprečuje zapletanje las. Za učinkovitejše čiščenje se krtača premika zelo blizu tal, tako da ji ne uide niti drobec.
Dvojna moč čiščenja
Sesajte in brisajte hkrati, da ujamete drobno umazanijo, ki bi jo samo sesanje lahko spregledalo. Q7 Max je opremljen z elektronsko črpalko in ponuja 30 stopenj pretoka vode, zato lahko čiščenje prilagodite svojim vrstam tal in željam.
Kombinirana posoda za prah in rezervoar za vodo
Združitev posode za prah in posode za vodo v eno posodo poveča zmogljivost obeh posod. Prav tako je lažje izprazniti koš in napolniti rezervoar v enem potovanju.
3D kartiranje
Oglejte si svoj dom z novimi očmi in si ustvarite jasnejšo predstavo o njegovi razporeditvi s 3D-načrtovanjem. Dodate lahko tudi pohištvo in talne obloge ter tako ustvarite natančnejši prikaz svojega doma. Na voljo je tudi možnost nastavitve območij NO-GO ali funkcija nevidnih sten.
Tehnične specifikacije
- -Uporaba: za čiščenje tal, z mopom, za pobiranje umazanije, trda tla, gladka tla, za dlake hišnih ljubljenčkov
- -Lastnosti: samodejno polnjenje, zaznavanje predmetov, priklopna postaja, zvočno brisanje, območja NO-GO, nevidni zidovi
- -Prostornina posode za prah: 0,470 l
- -Prostornina posode za vodo: 0,350 l
- -Vrsta baterije: Li-ion
- -Čas delovanja: 180 min
- -Kapaciteta baterije: 5 200 mAh
- -Višina: 9,65 cm
- -Širina: 35,3 cm
- -Globina: 35 cm
- -Teža: 4 kg
- -Raven hrupa: 67 dB(A)
- -moč sesanja: 4 200 Pa
- -Mobilna aplikacija: da
- -Vrsta sesalnika: robotski
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.