Rollei stativ za selfije Mini/ črn

simbolična fotografija

Rollei stativ za selfije Mini/ črn
številka artikla
AG647692
OEM
22544
Proizvajalec
Rollei
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Rollei Selfie Mini - selfie, kot mora biti

Stativ Rollei je posebej zasnovan za ekskluzivne posnetke selfijev. Priljubljeni selfiji so rezultat spontane zabave in omogočajo, da z družino, ljubljeno osebo ali prijatelji ujamete čudovita doživetja. Zahvaljujoč kompaktnemu stativu Rollei za selfije lahko v vsakem trenutku posnamete visokokakovostne avtoportrete, ne glede na to, ali imate pri roki mobilni telefon ali fotoaparat. Kompaktna velikost in majhna teža omogočata enostavno prenašanje. Zasnova stativa je bolj praktična kot običajna palica. Vašim posnetkom prinaša trajno stabilnost, vse slike pa bodo brez zamegljenosti.

 

 

Stojalo je zelo enostavno premakniti na drugo lokacijo in preprosto posneti fotografijo ali videoposnetek celotnega dopusta ali izleta na podeželje. Zaradi prilagodljivih nog iz nedrseče pene lahko stativ trdno namestite na vsakem terenu ali ga pritrdite na okoliške predmete za nove zorne kote. Poleg tega je zaradi tega mehkega materiala udoben za držanje.

 

 

Rollei Selfie Mini Black

Prilagodljiv in kompakten stativ za mobilne telefone in kompaktne fotoaparate. Uporabljate ga lahko kot klasični stativ ali pa ga pritrdite na različne predmete, kot so robovi, krmilo ali ograja. Stativ ima klasični 1/4" navoj na 360° krogelni glavi, nanj pa lahko namestite tudi reduktor za hitro vpenjanje mobilnega telefona. Nosilnost stativa je 500 g.

Osnovne specifikacije

Glava stativa: da

Največja obremenitev: 500 g

Največja višina: 16 cm

Najmanjša višina: 16 cm

Teža: 83 g

Barva: črna

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.