ROOM COOMBO j7 (c7558) ROB.VYS. IROBOT
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Roomba Combo j7 podjetja iRobot
EAN: 5060629989884
Opis
Roomba Combo j7 je edinstven robotski sesalnik in mop z novo navigacijo PrecisionVision. Ta tehnologija mu omogoča, da zazna in se izogne oviram, kot so kabli ali iztrebki hišnih ljubljenčkov.
Inteligentno kartiranje
Roomba se s pomočjo inteligentnega kartiranja odtisov nauči prepoznati posamezne prostore v vašem domu.
Nadzor
Roombo lahko upravljate kadar koli in kjer koli prek mobilne aplikacije iRobot HOME s tehnologijo iRobot OS v češkem jeziku.
Samodejno praznjenje
Roomba Combo j7 ponuja domiselno funkcijo samodejnega praznjenja zbiralne košare.
Prilagojeno čiščenje
Roomba Combo j7 se zaradi sistema iRobot Home vedno uči v vašem domu, kar omogoča vedno bolj izpopolnjeno in prilagojeno čiščenje - točno takrat in tam, kjer je to potrebno.
Značilnosti
- Hkrati sesa in pomiva
- Zaznavanje in izogibanje oviram v realnem času
- Upravljanje prek mobilne aplikacije iRobot HOME z operacijskim sistemom iRobot OS
- Prilagojena priporočila za čiščenje
- Tehnologija povezave odtisov
- Samodejno praznjenje zbiralne košare v čistilni postaji Clean Base
- Sezonski in prilagojeni predlogi za čiščenje
- Odkrivanje umazanije Odkrivanje umazanije
- Sistem proti padcem
- Sistem proti zapletanju kablov
Tehnični parametri
Prostornina zbiralne košare: 0,4 l
Baterija robota: Li-Ion 4 460 mAh
Čas delovanja baterije robota z enim polnjenjem: do 75 minut
Najdaljši čas polnjenja: približno 3 ure
Dimenzije: 33,8 × 33,9 × 8,7 cm
Teža: 3,4 kg
Polnilna in čistilna postaja Clean Base
Zmogljivost: do 30 zbiralnikov
Dimenzije: 40,1 × 31 × 33,8 cm
Teža: 3,95 kg
V paketu
- 1× Roomba Combo j7
- 1× postaja za polnjenje in čiščenje Claen Base
- 2× Clean Base vrečko za čistilno postajo
- 1× Li-Ion baterija 4460 mAh (v notranjosti robota)
- 1× nadomestni filter
- 1× nadomestna stranska krtača
- 1× vzorec 118 ml čistilnega sredstva
- 2× blazinica za mopiranje iz mikrovlaken
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.