S 9500 RAVNALNIK LAS REMINGTON

- 45%

simbolična fotografija

S 9500 RAVNALNIK LAS REMINGTON
S 9500 RAVNALNIK LAS REMINGTON
S 9500 RAVNALNIK LAS REMINGTON
številka artikla
740023552
Proizvajalec
REMINGTON
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Remington S 9500 - Ravnalnik las

Ultimate je likalnik za lase s keramično površino in pravim bisernim leskom.

Površina je 8-krat bolj gladka in 5-krat bolj vzdržljiva kot pri običajnih likalnikih.

Nadzor temperature

Na LCD-zaslonu lahko nastavite temperaturo med 150 in 235 °C.

Nastavljivi gumbi /- omogočajo natančen nadzor temperature.

Priporočene temperature glede na tipe las:

  • 150 - 180 °C - za tanke lase
  • 180 - 200 °C - srednje težki lasje
  • 200 - 235 °C - gosti lasje

Uspešnost in varnost

Zaradi visoko zmogljivih keramičnih grelnih elementov je likalnik pripravljen za uporabo v 15 sekundah.

Likalnik ima funkcijo izjemno hitre ponastavitve temperature in samodejni varnostni izklop.

Temperaturna ključavnica preprečuje neželene spremembe nastavitev, funkcija "Turbo Boost" pa omogoča hitro nastavitev najvišje temperature.

Oblikovanje in udobje

Likalnik ima daljše, ozke 110 mm plavajoče površine za enakomeren pritisk na lase pri ravnanju.

Zaklepni sklep klešč za likanje in 3 m vrtljiv kabel povečata udobje pri uporabi.

Likalniku sta priložena razkošno ohišje in podloga, odporna na vročino.

Tehnične specifikacije

Barva: črna

Samodejna izbira napetosti: 120-240 V

Garancija: 5 let

EAN: 4008496652884

Parametri

Znamka
Barva
Zaslon
Temperatura
Samodejni izklop
Mokri lasje
Ionizator
Parjenje

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.