SAECO SM8780/00 Xelsis Deluxe, aparat za kavo z zaslonom na dotik, posoda za mleko, 2 skodelici naenkrat, 6 programov, črna
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
SAECO SM8780/00 Xelsis Deluxe
Bogata kombinacija italijanske dediščine in sodobne tehnologije. Saeco Xelsis Deluxe vam ponuja najboljšo kavo, prilagojeno vašemu okusu.
22 vrst kave in več kot 12 navdihujočih receptov
Odkrijte svet kave, ki bo zadovoljila vsakogar in bo ustrezala vsakemu razpoloženju. Preizkusite eno od 22 klasičnih kav ali izberite več kot 12 drugih sezonskih receptov za kavo.
CoffeeEqualizer Touch
Svojo kavo prilagodite svojim željam, tako da prilagodite moč, količino kave in mleka, temperaturo, okus, količino mlečne pene ter vrstni red kave in mleka. Povečajte intenzivnost kave s funkcijo ExtraShot.
CoffeeMaestro
S CoffeeMaestro preprosto prilagodite svojo popolno skodelico. Izberite želeni profil okusa med 3 prednastavitvami - Delicato, Intenso in Forte. Aparat samodejno prilagodi nastavitve kuhanja.
Intuitivno vzdrževanje
Na barvno označeni intuitivni nadzorni plošči na zaslonu enostavno preverite stanje instrumenta in čiščenja. Nadzorna plošča vas opozarja na informacije o stanju.
Specifikacije
- Nastavitev moči: 5
- Nastavitev mlinčka: 12
- Barvni zaslon na dotik TFT
- Profili uporabnikov: 6
- Nastavitev temperature: 3
Različice pijač
- Americano
- Café au Lait
- Caffe crema
- Cappuccino
- Espresso
- Ploščato belo
- Latte macchiato
- Ristretto
Druge funkcije
- Samodejno izpiranje in odstranjevanje vodnega kamna
- Odstranljiva zgorevalna enota
- Aromatski pokrov
- Hitro grelnik
Tehnični podatki
- Barva: črna
- Napetost: 230 V
- Prostornina rezervoarja za vodo: 1,7 l
- Vrsta grelnika: Grelnik iz nerjavečega jekla
- Zmogljivost kavnih zrn: 450 g
- Tlak črpalke: 15 barov
- Poraba: 1500 W
Teža in mere
- Teža: 11-12,4 kg
- Dimenzije (Š x G x V): 287 x 487 x 396 mm
Splošne specifikacije
- Priprava z mlekom: zunanja karafa za mleko
- Moč arome
- Količina kave
- Temperatura pijače
- Količina pene
Storitev
2-letna svetovna garancija
Trajnostni razvoj
Nastavitve ECO
Energijska nalepka: Razred B
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.