Salente Cuco II, večnamenski lonec
139,35 €
114,22 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Salente Cuco II, večnamenski lonec
EAN: 8595683203661
Nova različica programa Cuco II
Salente Cuco II je nova različica uspešnih večnamenskih loncev Cuco in Cuco . Ponuja izboljšane funkcije in širše možnosti uporabe.
Kaj je novega?
- Združljivost z napravama Ario II in Friteo II
- Neprekinjena izbira temperature za različne načine kuhanja
- 53 programov za učinkovito kuhanje
- Gumb za sprostitev pare na pokrovu lonca pod pritiskom
- Sodobno oblikovanje
- Notranja posoda s prostornino 6L
Trije načini uporabe
Salente Cuco II združuje tri načine kuhanja: kuhanje pod pritiskom, počasno kuhanje in pečenje.
Hkrati pripravljena glavna jed in priloga
Kuhinja Salente Cuco II omogoča ločeno kuhanje glavne jedi in priloge v enem loncu.
Počasno kuhanje in pečenje
Stekleni pokrov je primeren za pečenje ali segrevanje hrane, kar prinaša nove možnosti priprave hrane.
Ključne lastnosti
- Okolju prijazno in hitro - prihrani do 80 % energije in skrajša čas kuhanja do 70 %.
- Večnamenski - bogata dodatna oprema za različne vrste kuhanja
- Zdravo - kuhanje brez maščob
- Safe - sistem varnostnih elementov
Enostavna uporaba
Kuhalnik Salente Cuco II je opremljen z vsemi upravljalnimi elementi v češkem jeziku, vključno z navodili in priloženo knjigo receptov.
Specifikacije
- Dimenzije: 35 × 33 × 33 cm
- Teža: 3,8 kg
- Napajanje 230 V
- Posoda iz nerjavečega jekla 6 l
- Moč 1200 W
- Barva: črno-nezrnata
Vsebina paketa
- Večnamenski lonec
- Tlačni pokrov
- Notranja posoda iz nerjavečega jekla 6 l
- Košara iz nerjavečega jekla
- Pokrovi iz kaljenega stekla
- Košara za kuhanje v pari
- Stojalo za kuhanje stranskih jedi
- Lopata
- Žlice
- Merilna skodelica
- Kondenzacijska posoda
- Napajalni kabel
- Kuharska knjiga
- Navodila
Dodatna oprema
Salente Friteo II, pečica na vroč zrak za CUCO II (št. dela: FRITEOIICZ)
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.