Samsung Galaxy S23 Ultra (S918B), 512 GB, 5G, črna, distribucija CZ
1 453,14 €
1 191,10 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Samsung Galaxy S23 Ultra (S918B), 512 GB, 5G, črna, distribucija CZ
EAN: 8806094729191
Odkrijte luksuzno oblikovanje
Galaxy S23 Ultra ima simetrične oblike in kovinski okvir.
Na zadnji strani so leče "plavajoče".
Osupljiv zaslon
6,8-palčni zaslon QHD Dynamic Amoled 2X s frekvenco 120 Hz.
Tehnologija Adaptive Vision Booster za intenzivne barve.
Najzmogljivejši procesor in vzdržljiva baterija
Galaxy S23 Ultra je opremljen z najzmogljivejšim procesorjem.
Dolgotrajne baterije za neskončno zabavo.
Visokokakovostni sistem kamer
Glavni senzor 200 milijonov pik na palec in dva teleobjektiva.
Edinstvena tehnologija za nočno fotografiranje.
Ekološka izbira
reciklirani materiali, kot so steklo, papir in aluminij.
Okolju prijazna embalaža iz 100-odstotno recikliranega papirja.
Vgrajeno pisalo S Pen
S Pen pisalo za pisanje na zaslon in prevajanje besedil.
Video daljinski upravljalnik in zaklop fotoaparata.
Nova dimenzija mobilne fotografije
Senzor 200 Mpx z do 16-krat višjo ločljivostjo.
Optična stabilizacija slike za popolne slike.
Ujemite lepoto zvezdnatih noči
Galaxy S23 Ultra odlično vidi v temi.
Dvojne piksle za hitro in natančno ostrenje.
Vsestranski pomočnik S Pen
Pero za dotik S Pen s številnimi novimi izboljšavami.
Urejanje zapiskov med videoklicem v Google Meet.
Za hitro življenje
Galaxy S23 Ultra z najzmogljivejšim procesorjem Galaxy Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2.
Dolgotrajna baterija z zmogljivostjo 5.000 mAh za neprekinjeno zabavo.
Tehnične specifikacije
- Velikost zaslona: 6,8"
- Vrsta zaslona: Dinamični AMOLED 2X
- Ločljivost glavnega objektiva: 200 MPx
- Velikost pomnilnika RAM: 12 GB
- Čipovski nabor: Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2
- Velikost shrambe: 512 GB
- Kapaciteta baterije: 5000 mAh
- Barva: črna
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.