Samsung Galaxy Z Flip 5, 256 GB, 5G, EU, bež

- 19%

simbolična fotografija

Samsung Galaxy Z Flip 5, 256 GB, 5G, EU, bež
Samsung Galaxy Z Flip 5, 256 GB, 5G, EU, bež
Samsung Galaxy Z Flip 5, 256 GB, 5G, EU, bež
Samsung Galaxy Z Flip 5, 256 GB, 5G, EU, bež
Samsung Galaxy Z Flip 5, 256 GB, 5G, EU, bež
Samsung Galaxy Z Flip 5, 256 GB, 5G, EU, bež
Samsung Galaxy Z Flip 5, 256 GB, 5G, EU, bež
številka artikla
31288503
OEM
SM-F731BZEGEUE
Proizvajalec
Samsung
Točke zvestobe: 47
0 ocen
Na zalogi 1 kos, v četrtek že pri vas

1 165,01 €

947,85 €

776,93 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 947,27 €
Na zalogi 1 kos, v četrtek že pri vas

947,85 €

1 165,01 €

776,93 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Samsung Galaxy Z Flip 5, 256 GB, 5G, EU, bež

EAN: 8806095012858

Izrazit dizajn za izrazit slog

Zložljiv telefon, ki odraža vašo edinstveno osebnost.

Kompakten in prenosen

Odlično se prilega žepu in je udoben za nošenje v roki.

Fleksibilno okno

3,4-palčni zunanji zaslon za izražanje vaše osebnosti.

Selfiji s kamero FlexCam

Ujemite vsak pomemben trenutek, ne da bi odprli telefon.

Nočna fotografija

Širokokotna kamera za jasnejše nočne posnetke.

3,4-palčno prilagodljivo okno

Za enostavno upravljanje telefona in opravljanje klicev.

Celodnevno delovanje baterije

3.700 mAh baterija za dolgotrajno uporabo.

Zmogljiv procesor

Nova mobilna platforma Snapdragon 8 Gen 2 za izjemno zmogljivost.

Tehnične specifikacije:

  • Tehnologija: GSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE / 5G
  • Dimenzije: v razstavljenem stanju: 165,1 x 71,9 x 6,9 mm; v zloženem stanju: 85,1 x 71,9 x 15,1 mm
  • Teža: 187 g
  • Konstrukcija: sprednja stran iz plastike, zadnja stran iz stekla, aluminijast okvir
  • Vodoodpornost: IPX8
  • Zaslon: zložljiv dinamični AMOLED 2X, 120 Hz, HDR10 , 1200 nitov
  • Ločljivost: 1080 x 2640 slikovnih pik
  • Operacijski sistem: Android 13, One UI 5.1.1
  • Čipovski nabor: Qualcomm SM8550-AB Snapdragon 8 Gen 2
  • Procesor: osemjedrni
  • Glavna kamera: 12 MP, f/1,8, 24 mm (širokokotna)
  • Kamera za selfije: 10 MP, f/2,2, 26 mm (široka)
  • WLAN: Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6e, tripasovni, Wi-Fi Direct
  • Bluetooth: 5.3, A2DP, LE
  • NFC: Da
  • USB: USB Type-C 2.0, OTG
  • Baterija: Li-Po 3700 mAh
  • Polnjenje: 25 W žično, 15 W brezžično, 4,5 W vzvratno

Parametri

Barva
Operacijski sistem
Ločljivost zaslona
Certifikati
Brezžična tehnologija
Podatkovne storitve
Funkcije fotoaparata
Razširitev
Reža za pomnilniško kartico
Oblika izreza na zaslonu
Vrsta glavne SIM kartice
Znamka procesorja
Vrsta baterije
Število objektivov sprednje kamere
Število objektivov zadnje kamere
Proizvajalci
Moč polnjenja

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.