Samsung micro SDHC kartica 256GB PRO Plus USB adapter - EOL

- 11%

simbolična fotografija

Samsung micro SDHC kartica 256GB PRO Plus   USB adapter - EOL
Samsung micro SDHC kartica 256GB PRO Plus   USB adapter - EOL
Samsung micro SDHC kartica 256GB PRO Plus   USB adapter - EOL
Samsung micro SDHC kartica 256GB PRO Plus   USB adapter - EOL
Samsung micro SDHC kartica 256GB PRO Plus   USB adapter - EOL
Samsung micro SDHC kartica 256GB PRO Plus   USB adapter - EOL
Samsung micro SDHC kartica 256GB PRO Plus   USB adapter - EOL
Samsung micro SDHC kartica 256GB PRO Plus   USB adapter - EOL
številka artikla
31061855
OEM
MB-MD256KB/WW
Proizvajalec
Samsung
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Samsung micro SDHC kartica 256GB PRO Plus adapter USB

Vrsta kartice: micro SDHC

Kapaciteta pomnilnika: 256 GB

Hitrost branja: 160 MB/s

Hitrost zapisovanja: 120 MB/s

Lastnosti kartice

UHS: U3

Video razred: v30

Uspešnost uporabe: A2

Adapter: vključen

Optimalna zmogljivost za vašo napravo

Zaradi hitrega zapisovanja in zanesljivega delovanja je ta kartica idealna za snemanje videoposnetkov 4K v združljivih telefonih ali brezpilotnih letalih.

Velika zmogljivost za vse vaše datoteke

Pomnilnik s kapaciteto 256 GB ponuja veliko prostora za dolgoročne zapise, fotografije visoke ločljivosti, aplikacije in medije.

Varnost na prvem mestu

PRO Plus je zaščiten pred vodo, temperaturo, rentgenskimi žarki, magneti, padci in obrabo.

EAN: 8806092505797

Garancijski rok: 120 mesecev

Parametri

Vrsta blaga
Application Performance
UHS
Video Class
Zmogljivost shranjevanja
Vrsta kartice
Adapter
Proizvajalci
Hitrost pisanja min. (MB/s)
Hitrost branja min. (MB/s)

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.