Samsung micro SDXC 128GB PRO Plus adapter SD

MARATON
- 1%
POPUSTOV

simbolična fotografija

Samsung micro SDXC 128GB PRO Plus   adapter SD
Samsung micro SDXC 128GB PRO Plus   adapter SD
številka artikla
3499209
OEM
MB-MD128SA/EU
Proizvajalec
Samsung
0 ocen
MARATON POPUSTOVMARATON POPUSTOVMARATON POPUSTOV
Na zalogi > 20 kos, 15.5.2024 že pri vas

19,96 €

19,86 €

16,28 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 18,68 €
Na zalogi > 20 kos, 15.5.2024 že pri vas

19,86 €

19,96 €

16,28 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Samsung micro SDXC 128GB PRO Ultimate adapter SD

EAN: 8806094788112

Splošne značilnosti

Ta pomnilniška kartica microSDXC je del družine PRO Ultimate.

Idealen je za mobilne telefone, tablične računalnike, akcijske kamere, 360° kamere, brezpilotna letala, prenosne računalnike, igralne konzole itd.

Zmogljivost in vmesnik

Zmogljivost kartice je 128 GB. Dejanska zmogljivost je lahko manjša zaradi sistemskih datotek in drugih namenov upravljanja pomnilnika.

Vmesnik kartice je UHS-I in je združljiv z vmesnikom UHS.

Dimenzije in teža

Velikost kartice je 15x11x1 mm, njena teža pa približno 0,25 g.

Napajanje

Branje: do 200 MB/s, pisanje: do 130 MB/s. Hitrosti branja/pisanja so lahko odvisne od združljivosti naprave in pogojev testiranja.

Hitrostni razred je U3, V30, A2.

Delovni pogoji

Delovna napetost je 2,7 ~ 3,6 V. Temperatura shranjevanja je od -40 °C do 85 °C, temperatura delovanja pa od -25 °C do 85 °C.

Kartica je odporna na do 10.000 ciklov povezovanja in izključevanja.

Certificiranje

Ta kartica ima certifikat EMCCE(UKCA)/FCC/VCCI/RCM.

Garancija

Garancija za kartico je omejena na 10 let. Garancija ne velja za uporabo v kamerah za snemanje vozil, videokamerah CCTV, nadzornih kamerah in drugih napravah, ki zahtevajo veliko pisanja.

Garancija za adapter SD je omejena na 1 leto.

Parametri

Vrsta blaga
UHS
Zmogljivost shranjevanja
Vrsta kartice
Adapter
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.