Samsung Tab S8 Ultra (X900), 256 GB, EU, 14, 6", WiFi, EU, grafitna
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Serija New Tab S8
Tablica Samsung Galaxy Tab S8 Ultra ima trpežno, a elegantno aluminijasto ohišje. Tablični računalnik ima vrhunski 14,6-palčni zaslon Super AMOLED z ločljivostjo 2960 × 1848 px in frekvenco osveževanja 120 Hz. Galaxy Tab S8 bo zaradi svojega prepoznavnega sloga in zmogljivosti postal vaš vsakdanji spremljevalec pri delu ali zabavi.
Pametno pero S Pen
Skupaj s tabličnim računalnikom boste v škatli našli tudi pisalo na dotik S Pen, s katerim lahko delo s tabličnim računalnikom dvignete na višjo raven. Gladek in bliskovit odziv na zaslonu vam daje občutek pravega pisala in papirja. Pisalo lahko magnetno pritrdite na hrbtno stran tabličnega računalnika za samodejno polnjenje.
Opombe družbe Samsung
V zavihku Galaxy Tab S8 je vgrajena aplikacija Samsung Notes, v katero lahko preprosto pišete opombe ali rišete. Poleg tega je na voljo tudi možnost pretvorbe ročno napisanega besedila v strojno pisanje.
Clip Studio Paint
Veliko površino tabličnega računalnika lahko s programom Clip Studio Paint uporabite tudi kot platno. Aplikacija vam ponuja številne možnosti za razvijanje ustvarjalnosti. Animacije, ilustracije ali 3D modeliranje ne bodo težava.
Zabava kjerkoli
Lahkoten, bleščeč zaslon visoke ločljivosti z odličnim kontrastom zagotavlja kakovostno izkušnjo, kjer koli ste. Vgrajeni zvočniki z uravnoteženim in prostorskim zvokom le še izboljšajo doživetje vsakega videoposnetka ali filma.
Ostanite v središču pozornosti
Samodejno kadriranje deluje skupaj z objektivom, zato vam ni treba skrbeti za nastavljanje kota kamere. Fotoaparat bo samodejno povečal in izostril vašo sliko.
Tehnične specifikacije
- Zaslon: 14,6-palčni Super AMOLED
- Ločljivost zaslona: 2900 x 1848 px
- Procesor: Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1
- Grafični čip: Adreno 730
- Število jeder: 8
- Frekvenca jedra: 3,0 GHz
- Operacijski sistem: Android
- Operativni pomnilnik: 12 GB
- Notranji pomnilnik: 256 GB
- Podpora pomnilniških kartic: DA
- Zadnja kamera: 13,0 Mpx 6,0 Mpx
- Sprednja kamera: 12 12 Mpx
- Bliskavica: DA
- Bluetooth: DA (različica 5.2)
- Wi-Fi: DA
- Različica USB: Type-C
- Sistem za določanje položaja: GPS, A-GPS, GLONASS, BDS, GALILEO
- Kapaciteta baterije: 11200 mAh (45W hitro polnjenje)
- Senzorji: senzor pospeška, senzor prstnih odtisov, žiroskopski senzor, geomagnetni senzor
- Višina: 326,4 mm
- Širina: 208,6 mm
- Globina: 5,5 mm
- Teža: 728 g
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.