SanDisk MIcroSDXC 256 GB visoko vzdržljiva kartica (R:100/W:40 MB/s, razred 10, U3 V30) adapter
46,15 €
45,24 €
37,08 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Kartica SanDisk MIcroSDHC 256GB High Endurance
Brezskrbno snemanje, ko ga potrebujete
SanDiskova kartica microSD™ High Endurance je zasnovana tako, da zdrži do 20.000 ur snemanja. Je tudi vzdržljiva - pripravljena je na snemanje pri ekstremnih temperaturah, odporna na udarce, vodoodporna in odporna na rentgenske žarke.
Odlično za kamero ali sistem za spremljanje doma
Ta kartica microSD je zasnovana tako, da zdrži in zanesljivo snema videoposnetke dan za dnem. Zasnovana je za do 20 000 ur brezskrbnega snemanja.
Visoka vzdržljivost ustvarja možnost pisanja in ponovnega pisanja
Pisanje in ponovno pisanje lahko obremenita pomnilniško kartico, vendar je ta kartica zasnovana tako, da je kos tej nalogi.
Snemanje v ločljivosti Full HD ali 4K
Kartica SanDisk™ High Endurance microSD™ z razredom 10 in hitrostjo videa U3 in V30 omogoča snemanje v ločljivosti Full HD ali 4K.
Prihranite čas s hitrimi varnostnimi kopijami
Kartica SanDisk High Endurance microSD™ ima hitrost branja do 100 MB/s, zato je prenašanje ali varnostno kopiranje posnetkov enostavno.
Tehnične specifikacije
- Kapaciteta: 256 GB
- Vzdržljivost: do 20.000 ur snemanja v ločljivosti Full HD
- Zmogljivost: branje: do 100 MB/s, pisanje: do 40 MB/s
- Velikost kartice: 15 mm x 11 mm x 1,0 mm
- Delovna temperatura: -25 °C do 85 °C
- Temperatura shranjevanja: -40 °C do 85 °C
- Združljivost: združljivost z gostiteljsko napravo microSDXC
- Garancija: 2 leti
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.