Saramonic Blink 100 B3 (TX RX Di) 2,4 GHz brezžični mikrofonski sistem za iPhone
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Saramonic Blink 100 B3: brezžični mikrofonski sistem za iPhone
Saramonic Blink100 je izjemno kompakten in prenosen brezžični mikrofonski sistem 2,4 GHz. Zasnovan je za združljivost z napravami iOS.
Samodejno združevanje in odpravljanje šumov
Sistem ima funkcijo samodejnega združevanja in izbirno funkcijo odpravljanja šumov. Idealen je za prenose v živo in vloge.
Stabilen doseg do 50 metrov
Digitalni frekvenčni pas 2,4 GHz zagotavlja stabilen doseg 50 metrov, kar zagotavlja neprekosljivo zvočno izkušnjo.
Enostavna uporaba
Vklopite oddajnika in priključite sprejemnik. Sistem omogoča samodejno seznanjanje brez dodatnih dolgotrajnih postopkov.
Lahka in kompaktna
Oddajnik Blink100 tehta le 10 g in ga zlahka skrijete, če ga pripnete na ovratnico.
Glavne značilnosti
- Napreden 2,4 GHz brezžični prenos
- Doseg delovanja do 50 metrov
- Inteligentno odpravljanje hrupa
- Samodejno združevanje in vklop in predvajanje
- Lahka in izjemno kompaktna zasnova
- Do 10 ur delovanja
- Polnilna vrata USB-C (DC 5V)
- Vgrajen vsesmerni mikrofon za 360° snemanje zvoka
- Združljiv z napravami iOS
- Podpora za pretakanje v živo in polnjenje telefona hkrati
Vsebina paketa
- 1x oddajnik Blink100 TX
- 1x sprejemnik Blink100 RXDi
- 1x polnilni kabel USB-C
- 1x zaščita pred vetrom (mrtva mačka) za mikrofon
Tehnične specifikacije
- Vrsta baterije: vgrajena litij-ionska baterija
- Povezava: strela
- Dimenzije (Š x V x G) (mm): TX: 39 × 35 × 14 mm / RXDi/RXUC: 46 × 20 × 12 mm
- Frekvenčni odziv: 20 Hz ~ 16 kHz
- Usmeritvena značilnost: vsesmerno
- Napajanje: Li-Ion
- Občutljivost: -39 2dB
- Razmerje med signalom in šumom (dB): SNR: 76 dB
- Teža (g): 10
- Vhodni vmesnik: strela
- Izhodni vmesnik: USB-C
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.