SBG 106BK električni žar SENCOR
42,48 €
34,82 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
SENCOR SBG 106BK Električni žar
Žarite kadar koli in kjer koli
SENCOR SBG 106BK je idealen za celoletno peko na žaru v zaprtih prostorih ali na prostem. Zaradi majhne teže in preproste prenosljivosti ga imate lahko vedno pri roki.
Zdravo pečenje na žaru brez olja
Ta električni žar omogoča peko na žaru brez dodajanja olja, kar izpolnjuje pogoje za zdravo peko na žaru.
Kombinacija 2 različnih površin za peko na žaru
- Ravna površina: idealna za peko zelenjave, jajc, slanine, toasta, krompirjevih palačink, palačink itd.
- Rebrasta površina: idealna za peko zrezkov, rib, klobas itd.
Enostavno čiščenje in vzdrževanje
Nelepljiva prevleka na površini žara omogoča enostavno čiščenje s preprostim brisanjem s prtičkom ali vlažno krpo. Snemljiv 350-mililitrski pladenj za kapljanje olja omogoča enostavno vzdrževanje.
Funkcija nadzora temperature in vzdrževanja temperature
Vrtljivi brezstopenjski termostat in samodejni nadzor temperature s svetlobnim indikatorjem (100-220 °C) vam omogočata popoln nadzor nad peko na žaru. Funkcija Keep Warm ohranja temperaturo na 60 °C.
Varnost in udobje
Žar je opremljen s toplotno izoliranimi ročaji za lažje prenašanje in nedrsečimi nogami za stabilno postavitev. Zaščita pred pregrevanjem in snemljiv napajalni kabel s termostatom zagotavljata varno uporabo.
Tehnični parametri
- Moč: 2300 W
- Dolžina kabla: 1,0 m
- Dimenzije brez termostata (širina x globina x višina): 596 x 344 x 74 mm
- Dimenzije vključno s termostatom (širina x globina x višina): 654 x 344 x 83 mm
- Teža: 3,1 kg
- Napetost in frekvenca: 220-240 V, 50 Hz
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.