SBR 2000SS pekač kruha SENCOR

simbolična fotografija

SBR 2000SS pekač kruha SENCOR
SBR 2000SS pekač kruha SENCOR
SBR 2000SS pekač kruha SENCOR
SBR 2000SS pekač kruha SENCOR
SBR 2000SS pekač kruha SENCOR
SBR 2000SS pekač kruha SENCOR
SBR 2000SS pekač kruha SENCOR
SBR 2000SS pekač kruha SENCOR
SBR 2000SS pekač kruha SENCOR
SBR 2000SS pekač kruha SENCOR
SBR 2000SS pekač kruha SENCOR
SBR 2000SS pekač kruha SENCOR
številka artikla
741011831
Proizvajalec
SENCOR
Točke zvestobe: 5
0 ocen
Na zalogi 10 kos, 17.5.2024 že pri vas

103,40 €

84,75 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 100,05 €
Na zalogi 10 kos, 17.5.2024 že pri vas

103,40 €

84,75 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

SENCO SBR 2000SS Domača peka kruha

Vrhunska zasnova za vašo kuhinjo

SENCO SBR 2000SS ima razkošno zasnovo iz nerjavečega jekla, ki jo dopolnjuje velik zaslon LCD.

Avtomatski dozirnik in programi za peko

Ta pekarna je opremljena z avtomatskim dozirnikom in 23 prednastavljenimi programi peke.

Kuhanje džemov in marmelad

Pekarna vključuje tudi program za pripravo marmelad in džemov.

Proizvodnja testa

S prednastavljenim programom lahko pripravite testo, na primer za pico, bagete, zvitke ali krofe.

Nastavitev barve skorje

SENCO SBR 2000SS ponuja 3 stopnje nastavitve barve skorje: svetlo, srednje in temno.

Zakasnjeno pečenje in pomnilnik v primeru izpada električne energije

Pečica ima 13-urni časovnik za odloženo peko in 10-minutni pomnilnik za primer izpada električne energije.

Vzdrževanje temperature in enostavno vzdrževanje

Po končanem pečenju pekač 60 minut vzdržuje temperaturo. Kalup in kavelj za gnetenje s premazom proti sprijemanju zagotavljata enostavno vzdrževanje.

Priložena dodatna oprema

  • Merilna skodelica
  • Žlice
  • Jekleni kavelj za odstranjevanje pečenega kavlja za gnetenje

Tehnični parametri

  • Moč: 550 W
  • Dimenzije (širina x globina x višina): 360 x 275 x 335 mm

Parametri

Znamka
Barva
Globina
Širina
Višina
Zaslon
Število programov
Poraba energije
Maks. teža kruha
Program marmelada
Samodejno dodajanje sestavin
Ohranjanje toplote

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.