Seagate Ultra Touch zunanji trdi disk, 4TB, 2,5", USB 3.0, USB-C, siv
174,45 €
142,99 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Specifikacije zunanjega pogona HDD Vrsta zunanjega pogona: trdi disk Notranja oblika trdega diska: 2,5" Zmogljivost shranjevanja: 4 TB Zunanji podatkovni kanal: USB 3.0 Zahtevani operacijski sistem: Apple Mac OS , Microsoft Windows Zunanji vmesniki trdega diska Vmesniki: USB 3.0 Zunanji trdi disk Razno Vključena dodatna oprema: priročnik za hiter zagon Vključen kabel: kabel USB tipa C Prišel je nov standard na področju prenosnih pomnilnikov Seagate - trdi disk Ultra Touch HDD. Prizadevanje k trajnosti, ta disk vsebuje vsaj 30 % recikliranih odpadkov, ki so bili predelani po porabi. materialov po teži in ima embalažo, ki jo je mogoče 100-odstotno reciklirati. Ponaša se z gladkim, naravnim zasnovo - ta lahki in prenosni disk v vaš delovni prostor vnese mehko eleganco. Poleg tega je združljiv s priključkom USB-C, ki ga je mogoče priključiti na PC, Mac in Chromebook. Ta pogon vsebuje vsaj 30 % teže recikliranih materialov po porabi za okolju prijazno varnostno kopiranje. Te diske, ki jih je navdihnil naravni svet, odlikujejo nežni toni in gladka zasnova. Deluje z računalniki PC, Mac in Chromebook zaradi univerzalne združljivosti USB-C. Lahka zasnova omogoča enostavno prenašanje v službo, šolo ali kamor koli drugam. kjerkoli potrebujete svoje datoteke. Seagate Secure zagotavlja varnost vaših podatkov z zaščito z geslom. Priložena programska oprema Toolkit za prenos omogoča enostavno varnostno kopiranje dokumentov iz Windows in macOS. Uživajte v miru z našo vrhunsko garancijo in rešitvijo Rescue Data Recovery Storitve. Načrt varnostnega kopiranja Dropbox 6-mesečni brezplačni preizkusni program vam omogoča varnostno kopiranje vsebine neposredno iz zunanjega diska v Dropbox. Ni na voljo na vseh območjih, vključno s Kitajsko. Organizirajte, razporedite in izboljšajte svoje fotografije s 6-mesečnim programom Mylio Photos naročnino. Ni na voljo v vseh državah. Do 5 TB prostora vam omogoča izdelavo varnostnih kopij datotek in sprostitev prostora v vašem napravah.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.