Senzoor Klik Loc - pametni SOS gumb/senzor v sili z lokalizacijo

simbolična fotografija

Senzoor Klik Loc - pametni SOS gumb/senzor v sili z lokalizacijo
Senzoor Klik Loc - pametni SOS gumb/senzor v sili z lokalizacijo
Senzoor Klik Loc - pametni SOS gumb/senzor v sili z lokalizacijo
Senzoor Klik Loc - pametni SOS gumb/senzor v sili z lokalizacijo
Senzoor Klik Loc - pametni SOS gumb/senzor v sili z lokalizacijo
Senzoor Klik Loc - pametni SOS gumb/senzor v sili z lokalizacijo
Senzoor Klik Loc - pametni SOS gumb/senzor v sili z lokalizacijo
Senzoor Klik Loc - pametni SOS gumb/senzor v sili z lokalizacijo
Senzoor Klik Loc - pametni SOS gumb/senzor v sili z lokalizacijo
številka artikla
3981205
OEM
SENZOOR-LOC
Proizvajalec
SENZOOR
Točke zvestobe: 8
0 ocen
Na zalogi 6 kos, v petek že pri vas

161,05 €

132,01 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 158,88 €
Na zalogi 6 kos, v petek že pri vas

161,05 €

132,01 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Senzoor Klik Loc - Pametni gumb SOS z lokalizacijo

EAN: 745760703944

Opis

Senzoor Klik Loc je pametni gumb SOS z lokalizacijo. Namenjen je starejšim, bolnikom z Alzheimerjevo boleznijo in predšolskim otrokom. Naprava je namenjena samo za Češko republiko. Na Slovaškem ni pokritosti operaterja, zato naprava ne bo delovala pravilno.

Tehnični parametri

  • Napajanje: 1x CR2450
  • Življenjska doba baterije: do 1 leto
  • Delovna temperatura: od -10 °C do 60 °C
  • Teža: 85 g
  • Stopnja zaščite IP: IP 67
  • Vrsta radijskega omrežja LPWAN: NB-IoT
  • Oddajna antena: notranja - optimizirana za največjo učinkovitost

Ključne lastnosti

Naprava neprekinjeno locira predmete, ljudi, avtomobile ali hišne ljubljenčke. V primeru pritiska na gumb SOS obvesti do 5 prednastavljenih kontaktov o nujnih razmerah.

Lokacija je prikazana na zemljevidu v spletnem vmesniku. Naprava deluje v omrežju NB-IoT, ki ima široko pokritost. Kartica SIM je priložena in dodaten nakup ni potreben.

Funkcija opozorila gumba

S pritiskom na gumb na napravi se sproži alarm, ki se pošlje po e-pošti, sporočilu SMS ali telefonskem klicu. Hkrati se pošlje tudi lokacija naprave, ki je lahko prikazana v spletnem vmesniku v zavihku "Zemljevid".

Sporočilo sprejme samodejna centrala Senzoor in ga razdeli na seznam prejemnikov. Funkcija ni odvisna od nobenega operaterja.

Dokumenti

Navodila -Senzoor Klik.pdf

Parametri

Vrsta blaga
Barva pasu
Največji obseg zapestja
Namen
Varnostna funkcija
Proizvajalci
Barva ohišja
Vodoodpornost in vzdržljivost

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.