Senzoor Klik SOS - pametni gumb/senzor SOS v sili
114,92 €
94,20 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Senzoor Klik SOS - Pametni gumb/senzor SOS
Odličen pomočnik za starejše in druge uporabnike
Senzoor Klik SOS je majhna škatlica z gumbom SOS. Zasnovana je za starejše, ki živijo samostojno, in druge uporabnike.
Varnost na dosegu roke
S pritiskom na gumb se lahko ukvarjajo tudi osebe s slabšimi motoričnimi sposobnostmi ali slabšim vidom. Pravočasna pomoč lahko prepreči večurno nemoč in odpravi zdravstvena tveganja.
WiFi ni potreben
Gumb SOS Senzoor Klik SOS ne zahteva povezave WiFi. Deluje v omrežju NB IoT s široko pokritostjo v državi.
Dolga življenjska doba baterije
Baterija v napravi zdrži do enega leta, ne da bi jo bilo treba polniti. To vam prihrani težave z vsakodnevnim polnjenjem.
Enostavno nošenje
Senzoor Klik SOS lahko nosite na zapestju kot uro ali na vratni zanki.
Odpravljanje lažnih alarmov
Gumb je treba držati vsaj 2 sekundi, da se sproži alarm. To preprečuje lažne alarme.
Pokličite pomoč z enim dotikom
S slabšim vidom in slabšimi motoričnimi sposobnostmi lahko pritisnete en sam gumb z dotikom.
Enostavna nastavitev
Enostavno aktivirajte gumb SOS in nastavite prejemnike obvestil (seznam prejemnikov).
Tehnični parametri
- Napajanje: 1x CR2450
- Oblika alarma: Telefon, SMS, e-pošta
- Življenjska doba baterije: do 1 leto
- Delovna temperatura: od -10 °C do 60 °C
- Teža: 85 g
- Stopnja zaščite IP: IP67 (kratkotrajno potopitev do 1 m)
- Vrsta radijskega omrežja LPWAN: Vodafone NB-loT
- Oddajna antena: notranja - optimizirana za največjo učinkovitost
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.