SHA 6400WH-EUE3 čistilec zraka SENCOR
73,33 €
60,11 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
SENCOR SHA 6400WH-EUE3 Čistilec zraka
EAN: 8590669303731
Čist zrak za vaše zdravje
SENCOR SHA 6400WH-EUE3 je elegantna in učinkovita rešitev za izboljšanje kakovosti zraka v vašem domu.
4-stopenjsko filtriranje za najvišjo možno učinkovitost
- Vhodni filter: zajame grobe prašne delce in alergene.
- Ogljikov filter: absorbira formaldehid, benzen in druge škodljive pline
- Filter HEPA 13: zajame prašne delce, dim, cvetni prah in druge alergene delce
- sevanje UV-C: uničuje mikroorganizme, kot so bakterije, virusi in glive (vključno z njihovimi toksini).
Praktične funkcije za priročno uporabo
Čistilec zraka SENCOR SHA 6400WH-EUE3 ponuja možnost nastavitve časovnika samodejnega izklopa po 2, 4 in 8 urah. S tremi hitrostmi čiščenja lahko izberete, kako intenzivno želite čistiti zrak.
Enostavno vzdrževanje in dolga življenjska doba
Filtre je mogoče enostavno zamenjati, življenjska doba žarnice UV-C pa je 20 000 ur, kar pomeni več kot 5 let običajnega delovanja.
Tiho delovanje in nizka poraba
Raven hrupa čistilnika zraka je pri najnižji ravni le 32 dB(A), kar je primerljivo z ravnjo hrupa v mirni spalnici. Poraba energije čistilnika je 60 W.
Priporočena površina sobe
SENCOR SHA 6400WH-EUE3 je idealen za prostore do 15 m².
Tehnični parametri
- Moč: 60 W
- Dimenzije (širina x globina x višina): 324 × 181 × 242 mm
- Teža: 3,27 kg
- UV svetloba: valovna dolžina: 254 nanometrov
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.