AC1715/10 PHILIPSOV ČISTILEC ZRAKA
262,62 €
215,26 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Čistilec zraka Philips AC1715/10
Philipsov čistilec zraka AC1715/10 je zasnovan za prostore s površino do 78 m2. Zaradi svoje zmogljivosti odstrani 99,9 % delcev velikosti 0,003 um.
Takojšnje povratne informacije in nadzor kakovosti zraka
Čistilec na preglednem zaslonu zagotavlja takojšnje povratne informacije o ravni delcev PM2,5 in alergenov. Z mobilno aplikacijo in štiribarvnim zaslonom lahko preprosto spremljate kakovost zraka.
Učinkovito čiščenje in hitrost čiščenja zraka
Za učinkovito čiščenje uporablja 3D kroženje zraka. Hitrost čiščenja zraka (CADR) doseže 300 m3/h.
Samodejni in ročni načini nastavljanja
Čistilnik ponuja samodejni način in štiri ročne načine za individualne nastavitve.
Certificiranje in primernost za alergike
Čistilec ima certifikat ECARF, da je primeren za alergike.
Oblikovanje in delovanje
Čistilnik ima minimalistično zasnovo in izjemno tiho delovanje v načinu mirovanja s certifikatom Quietmark.
Samodejna prilagoditev svetlobe in prikaz kakovosti zraka
Zaslon se samodejno prilagodi svetlobi okolice za nemoten spanec. Kakovost zraka je prikazana s štirimi barvami, ki označujejo stopnjo onesnaženosti.
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.