SKS 7073VT Pametna kuhinjska tehtnica SENCOR
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
SKS 7073VT Pametna kuhinjska tehtnica SENCOR
Pametna tehtnica za popoln pregled nad prehrano
SKS 7073VT vam zagotavlja podrobne informacije o hranilnih vrednostih živil. To omogoča izvirna aplikacija Sencor FOOD, ki je nastala v sodelovanju z ustvarjalci aplikacije Calorie Tables.
Enostavna povezava s telefonom
Povezava Bluetooth med tehtnico in telefonom je hitra in intuitivna. Na zaslonu pametnega telefona lahko vidite stehtano težo in takoj ugotovite hranilne vrednosti živil.
Harmonično oblikovanje in delovanje
Ta tehtnica je del vrhunske kovinske serije kuhinjskih pripomočkov družbe Sencor. Na voljo je v 9 barvah in bo krasila vsako kuhinjo. Zaslon z velikimi belimi številkami je popolnoma čitljiv in jasen.
Brezžična tehnologija za dostop do zbirke podatkov o hrani
Tehtnica je opremljena s tehnologijo Bluetooth, ki v povezavi z aplikacijo Sencor FOOD omogoča neposreden dostop do bogate zbirke podatkov o živilih in njihovih hranilnih vrednostih.
Dva načina tehtanja
- Način "Na tehtnici" - prikaže težo trenutno tehtanega izdelka in njegove hranilne vrednosti.
- Način "Seznam" - omogoča ugotavljanje skupne hranilne vrednosti več živil, kar je idealno pri pripravi jedi po receptu.
Značilnosti lestvice
- Napajanje: 2 × 1,5 V AAA baterije
- Zmogljivost tehtanja: do 5 kg / 11 lb (ločljivost 1 g / 0,1 oz)
- Način vklopa: s pritiskom ali obremenitvijo na tehtalno površino
- Samodejni izklop: v načinu mirovanja
- Zaslon: Velik prozoren okrogel zaslon z višino 2 cm
- Načini: način tehtanja / način merjenja količine mleka / način merjenja količine vode.
- Enote: preklapljanje med metričnimi (grami in mililitri) in imperialnimi (lb:oz / fl'oz)
- Funkcija TARA: za tehtanje živil
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.