Slušalke Creative Zen Hybrid Pro - črne
116,13 €
114,78 €
94,08 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Slušalke Creative Zen Hybrid Pro - črne
EAN: 5390660195624
Brezžične slušalke za ušesa s tehnologijo Bluetooth LE Audio
Potrebujete naslednjo generacijo digitalnega zvoka? Zen Hybrid Pro je tu za vas.
Zvočna tehnologija Bluetooth LE in kodek LC3
Izkusite prilagojeno in poglobljeno zvočno izkušnjo s tehnologijo Super X-Fi.
Hibridni način aktivnega odpravljanja hrupa (ANC) in zvoka okolice
Uživajte v do 100 urah delovanja baterije in načinu z izjemno nizko latenco (ULL).
LE Audio: Prihodnost brezžičnega zvoka je tu
Osvobodite se tradicionalnih zvočnih omejitev s tehnologijo Low Energy (LE).
Skupna raba zvoka
Pretakajte v eno ali neomejeno število naprav, ki podpirajo LE Audio.
Znani basi
Doživite mogočno in kinematografsko zvočno izkušnjo zaradi 40-milimetrskih dinamičnih pretvornikov.
Izjemno nizka latenca zvoka
Z načinom ULL uživajte v zvoku brez zakasnitev z zakasnitvijo le ~20 ms.
Daljša življenjska doba baterije
Uživajte do 100 ur poslušanja, ko je ANC izklopljen, in 80 ur poslušanja, ko je ANC vklopljen.
Zen kot še nikoli prej
S hibridnim aktivnim odpravljanjem hrupa (ANC) sprostite svoj osebni prostor.
Enostavno upravljanje na dosegu roke
Vse potrebne upravljalne elemente imejte na dosegu roke.
Brezžično pretakanje s seznanjanjem več naprav
Uživajte v nemotenem pretakanju zvoka s tehnologijo Bluetooth 5.3 in večtočkovno povezljivostjo.
Največja prenosljivost, največje udobje
Nastavljiv naglavni trak in ušesne blazinice z možnostjo obračanja in nagibanja za 90°.
Popolnoma prilagodljiv obroč RGB
Svetlobne obroče lahko prilagodite vsakemu razpoloženju ali bojnim razmeram.
Nagrajena holografija slušalk s tehnologijo Super X-Fi
Tehnologija Super X-Fi v slušalkah reproducira izkušnjo profesionalnega sistema več zvočnikov.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.