Slušalke Jabra Evolve2 65, Link 380c MS, stereo, črne - Razpakirano
233,67 €
186,95 €
153,24 € Brez DDV
Kupiti novo za 167,45 €
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Slušalke Jabra Evolve2 65, Link 380c MS, stereo, črne
Odlični klici
Profesionalen zvok za izjemne rezultate. Trije profesionalni mikrofoni, napreden digitalni čipovski nabor in najnovejša tehnologija obdelave signalov.
Certificiranje UC
Brezhibno sodelovanje z vsemi vodilnimi platformami UC. Različica, certificirana za Teams, za najvišjo kakovost.
Glasba je tako odlična, da jo lahko začutiš
Zmogljivi 40 mm zvočniki brez uhajanja zvoka. Podprt z najzmogljivejšim digitalnim čipovjem.
Zagotovite svojim ušesom miren spanec
Izolacijska pena ovalnih ušesnih nastavkov in inovativnih zloženih ušesnih nastavkov učinkovito blokira hrup iz okolice.
Miren spanec za pomembne klice, ne glede na to, kje se nahajate
Kazalnik klica je viden z vseh strani. Rdeča lučka se med klicem samodejno aktivira.
Baterija zdrži več dni
Najdaljše 37-urno trajanje baterije zaradi tehnologije varčevanja z energijo in neverjetno majhnega čipovja.
Resnično udobje. Pravo razkošje
Brezžične slušalke, ki se prilegajo tako popolno, da boste pozabili nanje. Mehke ušesne blazinice iz spominske pene, ki se prilagajajo naravnim značilnostim vaših ušes.
Postopki, ki jih imamo, ne zadoščajo
Revolucionarna tehnologija, ki je daleč pred konkurenco. Inovacije strojne programske opreme in vrednostni paketi, ki še dodatno širijo zmogljivosti kompleta.
Tehnične specifikacije
- Vrsta: stereo
- Združljivost z MS Teams
- Povezljivost: USB-C
- Barva: črna
- Stojalo: Ne
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.